Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I – UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH CZĘŚĆ III – NADWYŻKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I – UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH CZĘŚĆ III – NADWYŻKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach wraz z jednostkami organizacyjnymi. Wykaz podmiotów objętych zamówieniem zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. O ile w dalszej części SIWZ i w jej załącznikach jest mowa o zamawiającym lub ubezpieczającym/ubezpieczonym, należy przez to rozumieć podmioty wymienione w ww. załączniku. Wskazane w przywołanym załączniku nr 1 do SIWZ podmioty zawarły porozumienie o współpracy oraz wzajemnych rozliczeniach finansowych. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy, broker będzie nadzorował jej realizację. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje: obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, rozszerzone odpłatne ubezpieczenia assistance, bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), bezskładkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej – tzw. Zielona Karta; część III: Nadwyżkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych, będące nadwyżką ponad ubezpieczenie podstawowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka, Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych, dotyczący części I zamówienia, Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych, dotyczący części II zamówienia, Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla nadwyżkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego oraz jednostek organizacyjnych, dotyczący części III zamówienia, Załącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia, Załącznik nr 4: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia, Załącznik nr 5: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia. Każdy z wykonawców przed złożeniem oferty może dokonać oglądu (lustracji) miejsc deklarowanych do ubezpieczenia, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Zapis niniejszy w żadnym wypadku nie stanowi obowiązku wykonawcy do odbycia wizji w terenie. W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres roczny, z wyjątkiem ubezpieczeń aktualnych, zawartych wcześniej, w odniesieniu do których dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres od następnego dnia po wygaśnięciu tych umów do końca rocznego okresu wykonania zamówienia, z zastrzeżeniami dotyczącymi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa poniżej. Polisy potwierdzające ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasażerów oraz Assistance będą wystawiane na pełen roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynający się w terminie wykonania zamówienia od następnego dnia po wygaśnięciu dotychczasowych umów. W odniesieniu do pojazdów, których termin ubezpieczenia AC lub NNW różni się od terminu ubezpieczenia obowiązkowego OC, ubezpieczenie AC i NNW będzie wyrównywane na dzień końca ubezpieczenia OC. Rozliczenie składki następować będzie „co do dnia”, za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy. Dokumenty ubezpieczeniowe dotyczące tzw. ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk w systemie pierwszego ryzyka oraz ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk w systemie pierwszego ryzyka, w tym odnoszące się do ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz przedmiotów szklanych od stłuczenia, wystawiane będą na trzy pełne roczne okresy ubezpieczenia, w terminie realizacji zamówienia. Dokumenty ubezpieczeniowe dotyczące nadwyżkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wystawiane będą na trzy pełne roczne okresy ubezpieczenia, w terminie realizacji zamówienia. Doubezpieczenia realizowane będą zawsze do końca rocznego okresu ubezpieczenia. W przypadku jakichkolwiek ubezpieczeń i dokumentów ubezpieczeniowych, w tym wystawianych na okres krótszy od jednego roku, nie będzie miała zastosowania składka minimalna z polisy. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób, wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.): a) Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umów o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 z poźn. zm.), b) w przypadku ustania zatrudnienia, np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn w trakcie okresu, o którym mowa w lit. a) powyżej, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić w ich miejsce na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby na warunkach, o których mowa w ust. 27. Wykonawca do realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii zanonimizowanych umów o pracę pracowników, skierowanych do realizacji zamówienia. Każdorazowo przy każdej zmianie pracowników realizujących zamówienie, na co najmniej 5 dni roboczych przed taką zmianą, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykonawca w terminie do 5 dnia każdego miesiąca i na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w lit. b), np. przedstawiając oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem na podstawie umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1170 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.6 SIWZ, wykonawca ten będzie zobowiązany złożyć, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem ich złożenia; 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem ich złożenia; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach