Przetargi.pl
ubezpieczenie majątku i innych interesów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-862 Gdańsk, Pl. Władysława Bartoszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 323 75 20 , fax. 58 323 75 30
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
    Pl. Władysława Bartoszewskiego 1
    80-862 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 323 75 20, fax. 58 323 75 30
    REGON: 36701129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ubezpieczenie majątku i innych interesów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka. Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, dotyczący części I zamówienia. Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia poja¬z¬dów mechanicznych Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, dotyczący części II zamówienia. Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia eksponatów muzealnych i wystawienniczych Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, dotyczący części III zamówienia. Załącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia. Załącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części III zamówienia. Załącznik nr 1f: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia. Załącznik nr 1g: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia. 3.3. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp zamawiający ustala, że wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w innym celu, ani udostępniane w jakiejkolwiek formie osobom trzecim, nieuczestniczącym w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności w odniesieniu do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, a następnie w związku z realizacją umowy w sprawie zamówienia. 3.4. Dokumentacja przetargowa została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, jednakże część szczegółowego opis zamówienia zawarta jest, w nawiązaniu do art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, w części poufnej SIWZ, którą stanowią załączniki nr 1, 1d i 1e. 3.5. Informacje o charakterze poufnym (część poufną SIWZ) wykonawca może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej. Wniosek, który można pobrać na stronie internetowej zamawiającego, w miejscu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, należy przesłać na adres m.blazewicz@muzeum1939.pl – w formie skanu dokumentu lub w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wniosek musi zawierać dane dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, adres służbowej poczty elektronicznej, własnoręczny podpis) oraz wykonawcy (firmę, adres pocztowy, telefon, REGON, numer KRS), którego on reprezentuje. Wniosek podlegać będzie weryfikacji ze strony zamawiającego. Po jej przeprowadzeniu, zamawiający zwróci się w razie potrzeby do wykonawcy z prośbą o odpowiednie uzupełnienia lub wyjaśnienia lub też przekaże informację, że wnioskodawca może złożyć odpowiednie oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.6 i 3.7 poniżej. 3.6. W celu ochrony poufnego charakteru informacji, wnioskodawca - przed uzyskaniem tych informacji - zobowiązany jest złożyć, pod rygorem odrzucenia wniosku, oświadczenie o zachowaniu informacji poufnych w tajemnicy. Wzór oświadczenia można pobrać na stronie internetowej zamawiającego, w miejscu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Treść oświadczenia obejmuje zarówno szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak i ewentu¬alne wyjaśnienia treści SIWZ, mające charakter poufny. 3.7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.6, należy przekazać zamawiającemu w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicz-nym - na adres poczty elektronicznej m.blazewicz@muzeum1939.pl lub w oryginale, w wersji papierowej, opatrzonej własno¬ręcznym podpisem - na adres zamawiającego, za pośrednic-twem poczty lub osobiście. Oświadczenie powinno być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego) albo przez osobę umocowaną przez osobę (osoby) uprawnioną. 3.8. W przypadku składania oświadczenia o zachowaniu informacji poufnych w tajemnicy przez osobę umocowaną, należy załączyć do niego odpowiednie pełnomocnictwo – w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicz-nym osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy lub w oryginale, w wersji papierowej, opatrzonej własno¬ręcznym podpisem osoby (osób) uprawnionych do reprezento¬wa¬nia wykonawcy, lub w kopii potwierdzonej notarialnie – do wyboru w formie dokumentu elektronicznego lub w wersji papierowej. 3.9. Po otrzymaniu od wykonawcy poprawnie wypełnionego wniosku i oryginału oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.6, zamawiający - po zaakceptowaniu tych dokumentów - prześle na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku część poufną specyfikacji. 3.10. Zamawiający nie przekaże części poufnej SIWZ w przypadku wadliwego wypełnienia lub złożenia wniosku bądź oświadczenia o zachowaniu poufności oraz w sytuacji, gdy wniosek zosta¬nie złożony przez osobę inną niż przedstawiciel potencjalnego wykonawcy lub gdy oświadcze¬nie zostanie podpisane w inny sposób niż wymagany w pkt. 3.7 i 3.8. Zamawiający przewiduje wizję lokalną dnia 09.07.2019 r. o godz. 10.30 Jest to termin ostateczny. Z przyczyn technicznych jak i organizacyjnych nie ma i nie będzie możliwości wyznaczenia wizji w innym terminie. Proszę zainteresowanych wykonawców o zgłaszanie chęci uczestniczenia w wizji na adres e-mail: przetargi@muzeum1939.pl nie później, niż do dnia 09.07.2019 r. do godz. 10.00 z podaniem imion, nazwisk i Wykonawcy, w celu umożliwienia zamawiającemu zabezpieczenia wejścia osobom na teren Muzeum. Zbiórka odbędzie się w wyznaczonym powyżej dniu tj. 09.07.2019 r. o godz. 10.25 przy wejściu do budynku administracyjnego. Jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie ma na celu udzielenia na miejscu oględzin wyjaśnień do przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania do przedmiotu zamówienia wykonawcy mogą składać wyłącznie w formie wskazanej w SIWZ, jak i w terminach umożliwiających udzielenie odpowiedzi przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy – Pzp (w tym art. 38 ust. 1a). 3.11. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66510000-8 (usługi ubezpiecze-niowe). 3.12. Wymienione usługi należą do kategorii usług CPC nr 6. I warunkami ujętymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający w odniesieniu do tego warunku wymaga posiadania przez wykonawcę zezwolenia lub statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiają¬cego usługi ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, Pełnomocnictwa składane w określonych sytuacjach wskazanych w zapisach SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach