Urząd Gminy Turek ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, Ogrodowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 794 060 , fax. 632 794 066
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Turek
Ogrodowa 4
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 632 794 060, fax. 632 794 066
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.turek.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turek wraz z jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turek wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części Część 1: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Turek wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: • od kradzieży z włamaniem i rabunku, • przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Część 2: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Turek. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance Część 3: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Turek. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równorzędnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia (prowadzenie działalności ubezpieczeniowej)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania; 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofert nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sadowego; pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.2.i 3. powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii; 4. Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ).Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Duszniki
Dodano: 2024-03-18 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Rychtal wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-03-15 - Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności członków władz spółki Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o. w Lesznie (D&O)
Dodano: 2024-03-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-03-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY POBIEDZISKA
Dodano: 2024-02-05 - Usługa ubezpieczenia Gminy Suchy Las oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-25 - Kompleksowe ubezpieczenie Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia
Dodano: 2024-01-11 - Usługa ubezpieczenia Powiatu Pleszewskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-01-03 - Usługa ubezpieczenia majątku i interesu mająt., ubezp. pojazdów Gminy Piaski i jedn. org. oraz ubezpieczenie majątku i interesu mająt., ubezp. pojazdów Zakładu Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
Dodano: 2023-12-20