Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Supraśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu.

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 50659148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Supraśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i innych interesów Gminy Supraśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu z podziałem na części: Część I: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z podlimitem na kradzież w włamaniem i rabunek. 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia. 4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Supraśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu. Część II: Ubezpieczenie instalacji solarnych zamontowanych na terenie Gminy Supraśl. 4.2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj: usługi ubezpieczenia mienia i innych interesów Gminy Supraśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załącznikach do OPZ od nr 1 do nr 5. 4.4.Zamawiający wymaga, aby Zamawiający nie był zobowiązany do pokrywania strat wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 z dnia 11 września 2015 roku maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170, 1089, 1926, 2102 i 2486 z późn. zm.);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1b pkt. 1 ustawy Pzp. 1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kompetencje do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadał Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie trwania realizacji zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, ważne w okresie trwania realizacji zamówienia, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ, 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ, 4. formularz ofertowy i formularz cenowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a i 2b, do SIWZ, 5. ogólne warunki ubezpieczenia, 6. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa po-świadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT 2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) 2.2.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oferty dokumentów potwierdzających: - W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub po-twierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28.08.1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach