Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OPATÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY

Gmina Opatów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Plac Obrońców Pokoju 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatów
    Plac Obrońców Pokoju 34 34
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 83040984400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umopatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OPATÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Opatów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na wszystkie lub wybraną przez Wykonawcę część - części zamówienia, wg następującego podziału: 2.1.Część I : Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opatów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów 2.2.Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Opatów. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance, 5) ubezpieczenie Zielona Karta. 2.3.Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Opatów. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 3. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia. 4. Przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Umowa będzie realizowana w oparciu o składki i stawki jednostkowe za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe zaproponowane przez wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana wykonawcom podczas otwarcia ofert. Jednocześnie zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, w następującym zakresie: - dla części I zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych składników mienia, b) przywrócenia limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu mienia systemem pierwszego ryzyka w przypadku ich wyczerpania po wypłacie odszkodowania, c) przywrócenia sum ubezpieczenia w ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych w przypadku ich zmniejszenia po wypłacie odszkodowania, d) zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia w związku z jego modernizacją, przeprowadzonymi inwestycjami itp., e) ubezpieczenia nowych osób, f) objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury powołanych przez Zamawiającego. - dla części II zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych pojazdów w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lub i autocasco, lub i następstw nieszczęśliwych wypadków, lub i assistance, b) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów w związku z ponowną ich wyceną bądź zmianą wyposażenia, c) rozszerzenia zakresu terytorialnego ubezpieczenia autocasco lub i assistance, d) zwiększenia limitu kilometrów w odniesieniu do usługi holowania pojazdów. - dla części III zamówienia: a) ubezpieczenia nowych osób, które staną się członkami OSP lub MDP, b) ubezpieczenia nowych jednostek OSP lub MDP powołanych przez Zamawiającego. 5. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12- miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej, a w przypadku ryzyk określonych w pkt 2.2 i opisanych w załączniku nr 1b do SIWZ obejmuje je ochroną ubezpieczeniową, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1: Postanowienia wspólne i informacje ogólne Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opatów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, dotyczący części I zamówienia, Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Opatów dotyczący części II zamówienia. Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule i dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Opatów, dotyczący części III zamówienia. Załącznik nr 1d zakładka nr 1 i 2: Wykaz deklarowanego do ubezpieczenia majątku Załącznik nr 1d zakładka nr 3: Opis zabezpieczeń przeciw kradzieżowych i przeciwpożarowych Załącznik nr 1d zakładka nr 4: Wykaz pojazdów Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne Załącznik nr 7: Dotychczasowy przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy) 6.1.W załącznikach nr 1a, 1b i 1c do niniejszej SIWZ został przedstawiony majątek wg stanu na dzień 13.11.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.02.2016 r. mienia wg stanu na dzień 31.01.2016 r., w tym nowo zakupionego i wcześniej nie wykazanego, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umopatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną