Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLSZYNA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Gmina Olszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7212368 , fax. 075 7212050
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
    ul. Wolności 6 6
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7212368, fax. 075 7212050
    REGON: 23082148600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.olszyna.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLSZYNA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Olszyna wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na pakiety. PAKIET 1 Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Olszyna wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres ubezpieczenia obejmuje: Zadanie 1.ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Zadanie 2. ubezpieczenie mienia od kradzieży, rabunku i wandalizmu ( dewastacji), Zadanie 3.ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Zadanie 4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. PAKIET 2 Zadanie 1. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów , Zadanie 2. Ubezpieczenie NNW PAKIET 3 Zadanie 1. obowiązkowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i jednostek MDP - zgodnie z art. 32 ust .3 pkt 2 ustawy o ochronie przeciwpożarowej, Zadanie 2. Ubezpieczenie NNW członków OSP. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawierają załączniki do specyfikacji : Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1 Załącznik nr 1a - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu 2 Załącznik nr 1b- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu 3 Załącznik nr 2 - Opis warunków obligatoryjnych Załącznik nr 3 - Opis warunków fakultatywnych Załącznik nr 5 - Charakterystyka Zamawiającego Załącznik nr 10- Kwestionariusz oceny z podanymi sumami ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega, że podany w specyfikacji wykaz mienia i osób może ulec zmianie.Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, mienia i osób wg stanu na dzień 30.11.2013r w tym nowo zakupionego, wg stawek jednostkowych składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu zamówienia będą zawierać wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych, złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Wykonawca wykonując usługę będzie obejmował ochroną ubezpieczeniową wszystkie ryzyka i mienie wskazane w załącznikach do SIWZ , na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnie ze złożoną ofertą. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie określonych w SIWZ mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i umowie - oznacza to, że zapisy SIWZ i umowy zawsze mają pierwszeństwo przed innymi ustaleniami i zapisami. Przez cały okres wykonania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek dopuszczalny będzie w przypadku zmiany Kodeksu Cywilnego i ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych w zakresie , w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. Wykonawca akceptuje proporcjonalna zmianę ceny ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do ceny ofertowej z uwagi na zmienność w czasie ilości i wartości przedmiotu ubezpieczenia oraz w związku z wyrównaniem okresów ubezpieczenia. Zamawiający wymaga aby podmioty objęte postępowaniem nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki , zgodnie z art 44 ust.2 ustawy z dnia 22 mają 2003r o działalności ubezpieczeniowej. Statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi przewidywać , że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami towarzystwa. Zamawiający w przypadku wyboru oferty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych nie jest zobligowany do zostania jego członkiem i do wnoszenia opłaty członkowskiej. Po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , określonego w specyfikacji i zawarciu umowy na wykonie zamówienia , broker będzie nadzorował jego realizację . Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres roczny, zgodny z terminem wykonania zamówienia , z wyjątkiem ubezpieczeń aktualnych , zawartych wcześniej, w odniesieniu do których dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawiane od dnia następnego po dniu wygaśnięcia tych umów do końca pierwszego okresu wykonania zamówienia. Składka za te polisy rozliczna będzie co do dnia , za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą , nie będzie miała zastosowania składka minimalna z umowy ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665154008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule fakulatywne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszyna.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach