Przetargi.pl
"UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY NOWA SARZYNA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY". W imieniu Gminy Nowa Sarzyna, która jest Zamawiającym, działa na podsatwie art. 15 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik - Inter-Broker Sp. z o.o.

Inter Broker sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Żeglarska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 584 260 , fax. 566 584 261
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inter Broker sp z o.o.
    ul. Żeglarska 31
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 584 260, fax. 566 584 261
    REGON: 87031575000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY NOWA SARZYNA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY". W imieniu Gminy Nowa Sarzyna, która jest Zamawiającym, działa na podsatwie art. 15 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik - Inter-Broker Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nowa Sarzyna wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Nowa Sarzyna wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz przedmiotów szklanych od stłuczenia 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4) ubezpieczenie NNW sołtysów i przewodniczących osiedli. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Nowa Sarzyna. Zakres zamówienia obejmuje: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie Assistance, e) ubezpieczenie Zielona Karta. Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Nowa Sarzyna. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje posiadania przez Wykonawcę zezwolenia lub statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku przesyłania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach