Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Słupcy wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 00052462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Słupcy wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Słupcy wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: 1.1. część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Słupcy wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 6) ubezpieczenie maszyn od szkód elektrycznych 1.2. część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez Gminę Miejską Słupca oraz jednostki organizacyjne i instytucje kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów 4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance 1.3. część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Miejskiej Słupcy 2. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, firmę Inter - Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Broker będzie pośredniczył przy zawarciu umowy, a następnie będzie nadzorował jej realizację przez Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, dotyczący części I zamówienia, Załącznik Nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych posiadanych przez Gminę Miejską Słupca oraz jednostki organizacyjne i instytucje kultury dotyczący części II zamówienia, Załącznik Nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miejskiej Słupcy dotyczący części III zamówienia, Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II oraz III zamówienia, Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnie fakultatywne, dotyczący części I zamówienia, Załącznik nr 7: Wykaz pojazdów, Załącznik nr 8: Wykaz budynków, Załącznik nr 8 a: Wykaz budynków dodatkowe informacje, Załącznik nr 9: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania). 3.1. W załącznikach nr 1, 1a, 1 b, 7 oraz 8 do niniejszej specyfikacji został przedstawiony majątek i ilość ubezpieczonych osób wg stanu na dzień 26.11.2012 r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.03.2013 r. mienie wg stanu na dzień 28.02.2013 r. w tym nowozakupione i wcześniej nie wykazane, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.umslupca.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach