Przetargi.pl
„Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej”

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
    REGON: 52557600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miedzyrzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) Części: 2.1.Część 1 zamówienia pn.: „Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków” 2.2.Część 2 zamówienia pn.: „Ubezpieczenia komunikacyjne” 2.3.Część 3 zamówienia pn.: „Ubezpieczenie instalacji typu Odnawialne Źródła Energii”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2020r. poz. 895 z późn.zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3. Złożenie więcej niż jednej oferty w odniesieniu do danej Części spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 2. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. 3. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny - na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 4. Ofertę należy sporządzić na Formularzu Oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 1b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2, Dodatek nr 1c do SIWZ – w odniesieniu do Części 3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, bindowane itp.). 6. Oferta musi zostać napisana w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona/kartka oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta była trwale spięta (np. zbindowana, zszyta, uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). Należy wykazać łączną liczbę stron /kartek oferty, załączniki do oferty stanowią jej integralną część. 8. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów lub kopii oświadczeń składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 10. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów lub kopii oświadczeń składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przez osobę/osoby niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do Oferty). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Każda zapisana strona powinna być parafowana przez osobę/y podpisującą/e ofertę. 13. Każda ewentualna poprawka lub zmiana (również przy użyciu korektora) w ofercie powinna być parafowana własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę. 14. Dodatki stanowią integralną część SIWZ i wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Prowadzący postępowanie udostępnia niektóre Dodatki do SIWZ w wersji edytowalnej w formacie pliku z rozszerzeniem – np. .doc, .docx, .odt, .xls, xlsx, oraz identycznej wersji w formacie .pdf. W przypadku jakichkolwiek sporów dotyczących treści właściwej wersji, Wykonawca powinien przyjąć, że wiążącą w niniejszym postępowaniu jest wersja w formacie .pdf. Wykonawca może skorzystać z danych zapisanych w formacie – np. .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, ale wymaganym jest sprawdzenie przygotowanej przez wykonawcę informacji, oferty czy innego dokumentu z wersją obowiązująca w formacie .pdf 15. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części, musi zawierać: 15.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek 1b do SIWZ – w odniesieniu do Części 2, Dodatek nr 1c do SIWZ – w odniesieniu do Części 3, 15.2. Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzorów, stanowiących Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) oraz Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty); 15.3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 4 do Oferty, 15.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów – zalecane, lecz nie wymagane. 16. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 17. Ofertę należy złożyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach