Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi

Wójt Gminy Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, ul. Jakubowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 204 , fax. 184 450 204
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Grybów
    ul. Jakubowskiego 33
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 204, fax. 184 450 204
    REGON: 49000749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.gov.pl/uggrybow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na III części. Zakresem obejmuje: Część 1: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi a) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, Część 2: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Grybów a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie autocasco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów, d) ubezpieczenie assistance, Cześć 3: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Grybów a) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP. 5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załącznikach 1a, 1b, 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają obligatoryjnemu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące (załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie): a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku. c) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w punkcie 1.2) a) (uprawnienie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej) niniejszej SIWZ muszą spełniać wszyscy wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach