Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BYCZYNA

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BYCZYNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Byczyna. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części: 1. Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Byczyna. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów. 2. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Byczyna. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), 5) bezskładkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej - tzw. Zielona Karta. 3. Część III:ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Byczyna. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1:Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka; Załącznik nr 1a:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Byczyna, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 1b:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Byczyna, dotyczący części II zamówienia; Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Byczyna, dotyczący części III zamówienia; Załącznik nr 1d: Wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia; Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia; Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia; Załącznik nr 7: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 1. Główny przedmiot kod CPV: 66.51.00.00-8 - nazwa: Usługi ubezpieczeniowe 2. Dodatkowe przedmioty kod CPV: 66.51.60.00-0 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kod CPV: 66.51.64.00-4 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej kod CPV: 66.51.51.00-4 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od ognia kod CPV: 66.51.54.00-7 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów kod CPV: 66.51.50.00-3 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty kod CPV: 66.51.61.00-1 - nazwa: Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej kod CPV: 66.51.41.10-0 - nazwa: Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych kod CPV: 66.51.21.00-3 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Informacje ogólne Każdy z wykonawców przed złożeniem oferty może dokonać oglądu (lustracji) miejsc deklarowanych do ubezpieczenia, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Zapis powyższy w żadnym wypadku nie stanowi obowiązku wykonawcy do odbycia wizji w terenie. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 93 ust. 4 ustawy. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Zamawiający nie planuje organizowania zebrania wykonawców. Nie przeprowadzono dialogu technicznego, o którym mowa w przepisie art. 31a ust. 1 ustawy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie ustanawia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, zaś w przypadku podwykonawcy, na zasoby którego wykonawca powołuje się w trybie przepisu art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda również podania nazwy (firmy) tegoż podwykonawcy (podmiotu). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje w SIWZ wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający rezygnuje z zastrzeżenia w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach