Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątkowe Powiatu Jarocińskiego

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 920, fax. 627 473 337
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątkowe Powiatu Jarocińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa „Ubezpieczenie majątkowe Powiatu Jarocińskiego”. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania/części - Zadanie I: Ubezpieczenia majątkowe, na które składają się: Ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i prowadzoną działalnością, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych do robót publicznych i interwencyjnych z urzędu pracy, wolontariuszy, praktykantów, stażystów. - Zadanie II: Ubezpieczenia floty samochodowej, na które składają się: Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenia assistance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.) w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub gdy na podstawie odrębnych przepisów zezwolenie nie jest wymagane, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty, które składa Wykonawca: - Formularz oferty (na jeden lub dowolną liczbę części – zgodnie z załącznikiem 2a i/lub 2b do SIWZ) - Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach