Urząd Miejski Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22/204
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 512 14 66 , fax. 065 5122700
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Kościan
al. Tadeusza Kościuszki 22/204 22/204
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 512 14 66, fax. 065 5122700
REGON: 00052574800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątkowe, odpowiedzialności Cywilnej oraz Komunikacyjne Urzędu Miejskiego Kościana oraz Jednostek Podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ubezpieczenie majątku od wszystkich ryzyk na okres od 01.09.2009 do 31.08.2013 r. 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego typu all risk a w szczególności: zestawy komputerowe, drukarki, kopiarki, faksy, centralki celefoniczne, serwery itp. stacjonarny, sprzęt przenośny, sprzęt biurowy. 3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności Gminy. 4. Ubezpieczenie zbiorowe następstw nieszczęśliwych wypadków, 5. Ubezpieczenie OC komunikacyjne oraz NNW Kierowcy i Pasażerów (OC+NNW). 6. Ubezpieczenie Autocasco. 7. Obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665152005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności załączą do oferty: a)odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b)zezwolenie właściwego Organu Państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej: Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), lub Ministra Finansów jeżeli zezwolenie zostało wydane przed 01 styczniem 2004 roku, obejmujący wszystkie zakresy (ryzyka) objętych przedmiotem zamówienia (Ustawa z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej - Dz.U. Nr 124, poz 1151 z późniejszymi zmianami), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust.1 będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. 2.Zezwolenie właściwego Organu Państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej: Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), lub Ministra Finansów jeżeli zezwolenie zostało wydane przed 01 styczniem 2004 roku, obejmujący wszystkie zakresy (ryzyka) objętych przedmiotem zamówienia (Ustawa z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej - Dz. U. Nr 124, poz 1151 z późniejszymi zmianami), 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule dodatkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną