Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 47 00 , fax. 87 425 47 01
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu
ul. Warszawska 1
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 47 00, fax. 87 425 47 01
REGON: 790673000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie jednostek pływających - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ubezpieczenie jednostek pływających w zakresie: 1) ubezpieczenie casco 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844). 3.2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi: - osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń), - osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie wsparcia procesu obsługi szkód, szczególnie w procedurach odwoławczych, przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu dotyczy posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę. 4. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „UBEZPIECZENIE GMINY DŹWIERZUTY NA OKRES 01.07.2024 – 30.06.2027R.”
Dodano: 2024-04-23 - Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
Dodano: 2024-03-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-02-16 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-02-09 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2024-01-27 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-01-22 - Usługa ubezpieczenia Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Dodano: 2024-01-22 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2023-12-18 - Ubezpieczenie mienia Gminy Miejskiej Iława – ubezpieczenie jednostek pływających
Dodano: 2023-12-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-12-04