Przetargi.pl
Ubezpieczenie interesu majątkowego Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2225858, 2225859 w. 106
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
    ul. Partyzantów 21 21
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2225858, 2225859 w. 106
    REGON: 27157079990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzgk.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Mysłowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie interesu majątkowego Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie ryzyk: -Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3 -Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3 -Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0 Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A - Przedmiot Zamówienia wraz z zał. 1-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności: a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, co najmniej 100 %; b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, co najmniej 100 % oraz wskaźnik pokrycia kapitału gwarancyjnego środkami własnymi, co najmniej 100 %; c) nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności - na dzień składania ofert; d) nie mają ustanowionego zarządcy komisarycznego, w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.) - na dzień składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: Spełnia - Nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr B1 lub B2), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wymagane dokumenty. Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegającego się o zamówienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. aktualne zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Regulaminu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub, gdy na podstawie odrębnych przepisów zezwolenie nie jest wymagane, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. 5. statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych; w przypadku Towarzystw Ubezpieczeń Wzajemnych, statut towarzystwa musi określać, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej, jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia. Pozostałe wymagane dokumenty. a) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem w załączniku nr C do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do jej podpisania. c) Stosowane przez wykonawcę na dzień złożenia oferty ogólne warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzgk.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach