Gmina Pieńsk ogłasza przetarg
- Adres: 59-930 Pieńsk, ul. Bolesławiecka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7786511/13 , fax. 757 786 405
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieńsk
ul. Bolesławiecka 29
59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie
tel. 075 7786511/13, fax. 757 786 405
REGON: 23082147000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH GMINY PIEŃSK z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I – UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY PIEŃSK CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY PIEŃSK CZĘŚĆ III – UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW GMINY PIEŃSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Pieńsk. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Pieńsk. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Pieńsk. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) bezskładkowe ubezpieczenie Assistance (jeśli wykonawca takie posiada), 5) ubezpieczenie Zielona Karta. Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Pieńsk. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, 2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Pieńsk, dotyczący części I zamówienia Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne. oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Pieńsk, dotyczący części II zamówienia Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Pieńsk, dotyczący części III zamówienia Załącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia Załącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia Załącznik nr 1f: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia 3.Każdy z wykonawców przed złożeniem oferty może dokonać lustracji miejsc zgłaszanych do ubezpieczenia (audyt ubezpieczeniowy), w terminie uzgodnionym z zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y, 2) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z zapisem pkt. 5.8 SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2024-01-30 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNY BÓR”
Dodano: 2024-01-15 - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ich małżonków i pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
Dodano: 2023-11-28 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY WĄSOSZ I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-11-27 - Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2024
Dodano: 2023-11-17 - USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - WĄSOSZ SPÓŁKA Z O.O
Dodano: 2023-11-15 - Ubezpieczenie majątku Gminy Milicz wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-11-09 - Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.
Dodano: 2023-11-03 - USŁUGA UBEZPIECZENIA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KŁODZKU
Dodano: 2023-10-20 - „Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Gminy Miejskiej Chojnów wraz z Jednostkami Organizacyjnymi, Instytucjami Kultury i Zakładem Budżetowym”
Dodano: 2023-09-21