Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH GMINY PASŁĘK - Drugie postępowanie - Część I: Ubezpieczenie majątku Gminy Pasłęk, Część II: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Pasłęk

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH GMINY PASŁĘK - Drugie postępowanie - Część I: Ubezpieczenie majątku Gminy Pasłęk, Część II: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Pasłęk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Pasłęk. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku Gminy Pasłęk. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część II: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Pasłęk. Zakres ubezpieczenia obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki, zamieszczone w Rozdziale 4 SIWZ:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Szczegóły zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach