Przetargi.pl
Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2023r.

Gmina Sędziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 771 002 , fax. 436 771 006
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziejowice
    ul. Wieluńska 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    tel. 436 771 002, fax. 436 771 006
    REGON: 73093459400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2023r. Zamówienie zostało podzielone na trzy Części. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Gminy Sędziejowice. Usługa ta obejmuje kompleksowe ubezpieczenie w zakresie: 1.1. Część 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sędziejowice 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń; 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 1.2. Część 2 – Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez Gminę Sędziejowice 1) ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Gminy Sędziejowice. 1.3. Część 3 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w Dziale II niniejszej SIWZ, odpowiednio dla Części 1, 2 i 3 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 381 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowią: - wypełniony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. - wypełniony dokument – Szczegółowa kalkulacja ceny zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – zgodnie ze wskazaniem zakresu realizacji zamówienia w formularzu „Oferta”. 2. Do oferty należy załączyć: - oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8 niniejszej SIWZ; - pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach