Przetargi.pl
Ubezpieczenie Gminy Radomsko w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.

Gmina Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6832707, 6834683, , fax. 446 851 360
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomsko
    Piłsudskiego 34
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6832707, 6834683, , fax. 446 851 360
    REGON: 59064820900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Gminy Radomsko w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń; 3) ubezpieczenie maszyn, w tym urządzeń samobieżnych oraz montowanych na pojazdach; 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; Część 2 1) ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Gminy Radomsko; Część 3 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, wraz ze wskazaniem zakresu realizacji zamówienia (wskazaniem zadań do realizacji i warunków fakultatywnych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Umowie o wykonanie zamówienia publicznego). Wypełniony dokument – Szczegółowa kalkulacja ceny zgodny z Załącznikiem nr 2A/2B/2C do SIWZ – zgodnie ze wskazaniem zakresu realizacji zamówienia w formularzu „Oferta”. Do oferty należy załączyć: - oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8 niniejszej SIWZ; - pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach