Gmina Dobromierz ogłasza przetarg
- Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
- Data zamieszczenia: 2014-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
Plac Wolności 24 24
58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
REGON: 89071834300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie Gminy Dobromierz i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W skład ubezpieczeń będących przedmiotem ubezpieczenia wchodzą: ZADANIE I: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia), ZADANIE II: - ubezpieczenie komunikacyjne (OC, AC, NW), ZADANIE III: - ubezpieczenie NNW dla członków OSP. ZADANIE IV: - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego przekazanego do gospodarstw domowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Dobromierz - projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku Nr 1 i Nr 2 określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w załączniku Nr 3 - projekt umowy. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665160008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną