Przetargi.pl
Ubezpieczenie floty pojazdów Gminy Wałbrzych i Miasta Wałbrzych na prawach powiatu oraz jednostek podległych na rok 2019/2020 z możliwością przedłużenia do 2021 r.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie floty pojazdów Gminy Wałbrzych i Miasta Wałbrzych na prawach powiatu oraz jednostek podległych na rok 2019/2020 z możliwością przedłużenia do 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie ochroną ubezpieczeniową pojazdów ubezpieczonych podmiotów, tj. Gminy Wałbrzych, Miasta Wałbrzych na prawach powiatu oraz jednostek podległych jako ubezpieczonych w zakresie odpowiedzialności cywilnej tych podmiotów jako posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeń i kradzieży (autocasco), a także następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów ubezpieczanych pojazdów oraz ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzyszącego. 2. Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym. 3. Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia: 3.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” - ZK 3.2. ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeń (autocasco) i kradzieży 3.3. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów 3.4. ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzyszącego 3.5. oraz inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające. 4. Dane, informacje i dokumenty zawarte w treści SIWZ przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w celu przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne dla przygotowania oferty i udziału w postępowaniu. 5. Zgodnie z regulacjami Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. Poz. 381 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do wszelkich danych, informacji i dokumentów pozyskanych w związku z udziałem w niniejszym postępowaniu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU nr 7 oraz załącznikach nr 8-10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie, co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 2. Wypełniony i podpisany przez umocowanych przedstawicieli formularz oferty – ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ; 3. Wypełniony i podpisany przez umocowanych przedstawicieli formularz cenowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 4. Wypełniony i podpisany przez umocowanych przedstawicieli formularz akceptacji kryteriów dodatkowych – ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; 5. Wypełniony i podpisany przez umocowanych przedstawicieli ZAŁĄCZNIK NR 4 - Formularz oświadczenia wykonawcy dotyczący przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu 6. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty wykazujące uprawnienie osób składających ofertę, jeśli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z pozostałych dokumentów składanych wraz z ofertą. 7. Komplet ogólnych warunków ubezpieczenia, wzorów umów oraz innych zapisów mających zastosowanie przy zawarciu umowy lub wykaz tych warunków wraz z wskazaniem cech jednoznacznie identyfikujących (pełna nazwa, numer, okres obowiązywania), jeśli wykonawca wszystkie te warunki i wzory publikuje na swojej stronie internetowej w formie ogólnodostępnej, wraz ze wskazaniem adresu tej strony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach