Przetargi.pl
Ubezpieczenie autobusów szynowych

Województwo Podkarpackie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podkarpackie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058132400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie autobusów szynowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie 4 szt. pojazdów szynowych wraz z wyposażeniem standardowym stanowiących własność Województwa Podkarpackiego, używanych i przeznaczonych do eksploatacji na liniach kolejowych w zakresie: 1. Casco, które obejmuje odpowiedzialność za szkody w ubezpieczonym pojeździe szynowym lub jego wyposażeniu standardowym, które są bezpośrednim następstwem: - nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu szynowego z osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz lub wewnątrz pojazdu, - katastrofy, przez którą rozumie się zderzenie pojazdów szynowych, wykolejenie lub przewrócenie się taboru, - ognia, eksplozji, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego na przedmiot ubezpieczenia, - powodzi, gradu, deszczu nawalnego, huraganu, lawiny, trzęsienia ziemi, - osunięcia lub zapadania się ziemi, przerwania tam, zerwania mostów, zawalania tuneli, przepustów i wiaduktów, - wynikającego z eksploatacji uszkodzenia silnika, urządzeń napędowych, osi, urządzeń elektrycznych i elektronicznych, agregatów, prądnic, akumulatorów i ich połączeń, - fali uderzeniowej wytworzonej przez statek powietrzny podczas przekroczenia bariery dźwięku, - dewastacji przez osoby trzecie podczas gdy pojazd był należycie zabezpieczony i znajdował się na terenie wydzielonym (np. lokomotywownie, wagonownie, miejsce napraw/remontów itp.) będącym własnością lub użytkowanym przez Zamawiającego i całodobowo dozorowanym, - rabunku, kradzieży lub usiłowania ich dokonania albo zaginięcia pojazdu względnie jego części, pod warunkiem zabezpieczenia pojazdu szynowego przed kradzieżą w sposób przewidziany w jego konstrukcji, - zalania wodą wydobywającą się z przewodów i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych lub technologicznych, - przemieszczania się ładunków, pod warunkiem ich prawidłowego załadowania i umocowania, - akcji ratowniczej prowadzonej w związku ze zdarzeniami objętymi umową ubezpieczenia. Ubezpieczenie obejmuje również poniesione udokumentowane przez Zamawiającego koszty: - akcji ratowniczej (gaszenie, rozbiórka, ewakuacja itp.) jeżeli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia, - uprzątnięcia pozostałości po szkodzie łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku, - zabezpieczenie przed szkodą ubezpieczonego pojazdu w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową. Suma ubezpieczenia: I.3.790.000,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-007 (rok produkcji 2004) II.4.623.800,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-010 (rok produkcji 2004) III. 4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-001 (rok produkcji 2005) IV.4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-002 (rok produkcji 2005) Suma ubezpieczenia odpowiada księgowej wartości początkowej brutto pojazdów szynowych. Ubezpieczenie ma obejmować wyżej wymienione pojazdy szynowe w czasie eksploatacji na drogach szynowych kolejowych i wewnątrzzakładowych mających połączenie z liniami i bocznicami kolejowymi jak również w czasie postoju na bocznicach, placach rozrządowych, w lokomotywowniach, wagonowniach oraz podczas wykonywania napraw i remontów - ze zniesieniem udziału własnego. 2. Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, które obejmuje ubezpieczenie pasażerów oraz obsługę pojazdu szynowego. Przedmiotem ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdu oraz: 1) podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu, 2) podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju pojazdu na trasie jazdy, 3) podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy, 4) bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu Maksymalna ilość osób, które mogą jednocześnie przebywać w jednym pojeździe szynowym to 180 osób. Suma ubezpieczenia 10.000,00 zł/osobę. Ilość pojazdów szynowych - 4 szt. Okres ubezpieczenia pojazdów szynowych: od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Zakres terytorialny ubezpieczenia: teren Rzeczpospolitej Polskiej Miejsce stałego postoju pojazdów: Stacja kolejowa Rzeszów Główny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm.), to jest: a) wykonawca powinien posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1. złożonego przez Wykonawcą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm.) stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydanego w drodze decyzji przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.), stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane w drodze decyzji przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach