Przetargi.pl
„Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miejskiej Iława wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, spółką komunalną Iław-skie Wodociągi Sp. z o.o. oraz samorządowymi osobami prawnymi

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miejskiej Iława wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, spółką komunalną Iław-skie Wodociągi Sp. z o.o. oraz samorządowymi osobami prawnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miejskiej Iława wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, spółką komunalną Iławskie Wodociągi Sp. z o.o. oraz samorządowymi osobami prawnymi w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2021 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7, 7A,7B i 7C do SIWZ. 3. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 66510000-8 Usługi ubezpieczenia 4. Zamawiający na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. 5. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia. a. Szczegółowy zakres prawa opcji opisany został w opisie przedmiotu zamówienia. b. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach prawa opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego. c. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego, natomiast maksymalna wysokość prawa opcji została określona w formularzu ofertowym dla I, II, III części zamówienia. Przedmiotem prawa opcji może być: Część I - Przedmiotem prawa opcji może być: a. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej; b. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej; c. ubezpieczenie NNW OSP – do wysokości 10% wartości zamówienia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej; Część II - Przedmiotem prawa opcji może być: a. Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów w zakresie:  ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;  ubezpieczenia auto casco;  ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów;  ubezpieczenia assistance maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy dwuletniej. Część III - Przedmiotem prawa opcji może być: a. Ubezpieczenie jednostek pływających w zakresie:  Ubezpieczenia OC armatora;  Ubezpieczenia casco;  Ubezpieczenia NNW;  ubezpieczenia mienia osobistego załogi maksymalne do wysokości 10% wartości zamówienia w każdym roku polisowym umowy dwuletniej;1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na trzy poniższe części: CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Iława wraz z jednostkami; D. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Iławskie Wodociągi Sp. z o.o.; E. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych członków OSP. CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne: A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. Ubezpieczenie autocasco; C. Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów; D. Ubezpieczenie assistance. CZĘŚĆ III zamówienia – Ubezpieczenie jednostek pływających: A. Ubezpieczenie OC armatora; B. Ubezpieczenie casco; C. Ubezpieczenie NNW; D. ubezpieczenia mienia osobistego załogi. 2. Opis CZĘŚCI I zamówienia zawiera załącznik nr 7, 7A do SIWZ. 3. Opis CZĘŚĆI II zamówienia zawiera załącznik nr 7, 7B do SIWZ. 4. Opis CZĘŚĆI III zamówienia zawiera załącznik nr 7, 7C do SIWZ. 5. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. 7. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.1. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej Części zamówienia niezależnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącz-nik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowią-cym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwier-dzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w od-niesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumen-tów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej no-tarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czyn-ności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, peł-nomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2 Oświadczenie wymienione w pkt. 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4.3 Dokumenty wymienione w pkt. 1.2.1 oraz 1.2.2 składa w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają dany warunek samodzielnie bądź łącznie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. 4.4 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania od Wykonawców składających wspólną ofertę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach