Przetargi.pl
Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Szczecinku w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r.

Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 743 866 , fax. 943 741 273
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
    ul. Armii Krajowej 81
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 743 866, fax. 943 741 273
    REGON: 33003162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mec-szczecinek.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa spółka Jednostki Samorządu Terytorialnego- Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Szczecinku w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w zakresie: a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; c) Ubezpieczenie mienia od dewastacji; d) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; e) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; f) Ubezpieczenie kosztów odtworzenia danych w zbiorach danych oraz koszty odtworzenia programów oraz koszty wymiennych nośników danych; Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku A-program ubezpieczenia oraz załącznikach 1-7 do zał. A dołączony specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości zostania członkiem towarzystwa, oraz nie zostanie zobowiązany do pokrywania straty Towarzystwa poprzez wnoszenie dodatkowych opłat, dodatkowej składki ubezpieczeniowej, itp. w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. g) Ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych; h) Ubezpieczenie wskazanych maszyn i urządzeń od awarii i uszkodzeń; i) Ubezpieczenie wskazanych maszyn i urządzeń budowlanych; j) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowo-kontraktowej w związku z prowadzoną działalnością i/lub posiadanym i/lub użytkowanym mieniem, k) Ubezpieczenia komunikacyjne (OC ppm, NNW, AC, KR , WD, Assistance).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Pozostałe dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik C do SIWZ, b) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – wzór stanowi Załącznik D do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, które należy przedłożyć Zamawiającemu po otwarciu ofert, w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego: 1) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów, obowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020 r. poz. 1282 z poźn. zm.), 4) Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach