Przetargi.pl
„Ubezpieczenia majątku oraz interesu majątkowego Gminy Ryczywół”

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
    REGON: 57079143100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryczywol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenia majątku oraz interesu majątkowego Gminy Ryczywół”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Ubezpieczenia majątku oraz interesu majątkowego Gminy Ryczywół” (CPV 66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe) obejmującej: dla części zamówienia nr 1: 1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3. ubezpieczenia OC, 4. ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. dla części zamówienia nr 2: 5. ubezpieczenia komunikacyjne. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ryzyk podstawowych określony został w Części II, pkt I - IV SIWZ. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ryzyk dodatkowych określony został w Części II, pkt V SIWZ. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o których mowa w art.. 7. ust. 1. Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2018 poz. 999 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „OFERTA"– wypełniony i podpisany formularz wg Załącznik nr 1 SIWZ. 2. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia - wypełniony i podpisany formularz wg Załącznik nr 1 SIWZ. 3. Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - wypełniony i podpisany formularz wg Załącznik nr 1 SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570 z późn.zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach