Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
ul. Paderewskiego 5 5
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2240231, fax. 017 2252302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. Ubezpieczenia te mają obejmować w szczególności: mienie od ognia i innych zdarzeń losowych, mienie od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzęt elektroniczny od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, NNW kierowcy i pasażerów) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1. Szczegółowy wykaz cen za poszczególne rodzaje ubezpieczeń określa FORMULARZ CENOWY - Załącznik Nr: 3 do SIWZ. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665150003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 2. Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem to jest: dokument potwierdzający uzyskanie zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia lub inny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 2 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - Załącznik: 3 do oferty. 3. Zaakceptowany wzór Umowy Usługi - Załącznik Nr 8 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna;y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba/osoby wymieniona/e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej - Załącznik Nr 9 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki Preferowane Ubezpieczenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usług ubezpieczeniowych dla TARNOBRZESKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNEGO
Dodano: 2014-12-04 - Ubezpieczenie sprzętu pływającego posiadanego przez Gminę Stalowa Wola.
Dodano: 2012-06-14 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZEWORSKU
Dodano: 2011-12-14 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Rzeszowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2011-12-12 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Rzeszowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2011-11-24 - UBIEZPIECZENIA MAJĄTKOWE CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. Znak sprawy: SZP/380/20/2011
Dodano: 2011-06-07 - usługa: ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2011-03-18 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego oraz ubezpieczenia komunikacyjne
Dodano: 2010-10-20 - UBIEZPIECZENIA MAJĄTKOWE CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O.
Dodano: 2010-06-08 - usługa ubezpieczenia SPZOZ w Sanoku- ubezpieczenie majątkowe- powtórka.
Dodano: 2010-05-12