Przetargi.pl
Ubezpieczenia Grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w inowrocławiu

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 576 068 , fax. 523 576 060
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 576 068, fax. 523 576 060
    REGON: 93128236000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia Grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Inowrocławiu. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego oraz dodatkowo: - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku przy pracy, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego przy pracy, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie zawału serca lub krwotoku śródmózgowego, 2) ubezpieczenie na wypadek śmierci współmałżonka oraz dodatkowo ubezpieczenie na wypadek śmierci współmałżonka w następstwie nieszczęśliwego wypadku, 3) ubezpieczenie na wypadek śmierci rodziców lub teściów, 4) ubezpieczenie na wypadek śmierci dziecka 5) ubezpieczenie na wypadek urodzenia się dziecka, 6) ubezpieczenie na wypadek urodzenia martwego dziecka 7) ubezpieczenie na wypadek osierocenia dziecka, 8) ubezpieczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu Ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, 9) ubezpieczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu Ubezpieczonego w następstwie zawału serca lub krwotoku śródmózgowego, 10) ubezpieczenie na wypadek trwałej niezdolności Ubezpieczonego do pracy, 11) ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania Ubezpieczonego, 12) ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznych Ubezpieczonego, 13) ubezpieczenie na wypadek leczenia specjalistycznego Ubezpieczonego, 14) ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z chorobą (w tym pobyt na OIOM i rekonwalescencja) oraz dodatkowo ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu spowodowanego zawałem serca lub krwotokiem śródmózgowym, 15) ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie nieszczęśliwego wypadku (w tym pobyt na OIOM i rekonwalescencja) oraz dodatkowo: - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku komunikacyjnego, - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku przy pracy, - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku komunikacyjnego przy pracy 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Inowrocławiu”; 3.4. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66511000 – 5 (usługi ubezpieczenia na życie), 66512100 - 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków), 66512210 - 7 (usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego), 66512220 – 0 (usługi ubezpieczenia medycznego). 3.5. Informacja dotycząca przewidywanych wymagań zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności administracyjne związane z wystawianiem polis, potwierdzających zawarcie umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności. 3.5.2. W celu udokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca: a) oświadcza w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), że osoby wykonujące czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z wystawianiem polis potwierdzających zawarcie umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, b) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania wezwania, przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których w pkt 3.5.1. wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.5.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania na piśmie wyjaśnień oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.2. litera b, w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.5.4. Niezłożenie wyjaśnień oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.3. litera a, w terminie 14 dniu od otrzymania wezwania lub odmowa Wykonawcy umożliwienia przeprowadzenia kontroli przez Zamawiającego będą traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.5.1. 3.5.5. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w punkcie 3.5.1. Wykonawca lub Podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w Załącznikach Nr 4 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66511000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 7.1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 „ustawy”, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym we wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, będące wstępnym potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 „ustawy” oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 „ustawy”, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 „ustawy”, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „ustawy”. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w art. 22b ust. 2 „ustawy”, zamawiający będzie wymagał, aby wykonawca, którego oferta oceniona została najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów: a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub b) dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile dokumentacji tej zamawiający nie będzie mógł uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 7.5. Jeżeli wykonawca, którego oferta oceniona została najwyżej, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7.6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7.7. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, których oferta została oceniona najwyżej, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.3 – 7.5 lub 7.16. 7.8. Oświadczenia i dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt 7.1., które należy złożyć w oryginale. 7.9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 7.11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu lub oświadczenia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.12. Zamawiający co do zasady dopuszcza wyłącznie papierową formę oświadczeń i dokumentów. Inną formę oświadczeń i dokumentów – w zależności od dyspozycji zamawiającego - wskazuje rozdz. 15 niniejszej specyfikacji. Jednocześnie zamawiający wyraża zgodę, aby oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 „ustawy” złożone zostało w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7.13. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składanie wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.14. W przypadku, gdy wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas zamawiający pobierze samodzielnie oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 7.15. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub niepodleganie wykluczeniu z postępowania, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 „ustawy”, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 „ustawy”, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 7.16. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. 7.17. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach