Przetargi.pl
Tworzenie lokalnej sieci prosportowej i prozdrowotnej, prowadzenie zajęć oraz organizacja zawodów sportowych w ramach projektu Zdrowe dzieci w zdrowych gminach/Gesunde Kinder in gesunden Komunnen

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie lokalnej sieci prosportowej i prozdrowotnej, prowadzenie zajęć oraz organizacja zawodów sportowych w ramach projektu Zdrowe dzieci w zdrowych gminach/Gesunde Kinder in gesunden Komunnen
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Tworzenie lokalnej sieci prosportowej i prozdrowotnej, prowadzenie zajęć oraz organizacja zawodów sportowych w ramach projektu Zdrowe dzieci w zdrowych gminach/Gesunde Kinder in gesunden Komunnen” finansowanego przez Program Współpracy INTERREG V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna“ Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) tworzenie wraz z Zamawiającym lokalnej sieci kreującej działania prosportowe i prozdrowotne, 2) prowadzenie zajęć sportowych, 3) prowadzenie zajęć tematycznych ciało/odżywianie/ruch, 4) organizacje zawodów sportowych na rzecz uczestników projektu Zdrowe dzieci w zdrowych gminach / Gesunde Kinder in gesunden Kommunen - Program Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna“ Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). 3.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 , Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) tworzenia wraz z Zamawiającym lokalnej sieci kreującej działania prosportowe i prozdrowotne w Gminie Goleniów skupiającej osoby zaangażowane w realizację projektu po stronie Wykonawcy tj. trenerów różnych dyscyplin sportowych, instruktorów, dietetyków, lekarzy zgodnie z zaleceniami sporządzonymi przez partnera projektu Europäische Sportakademie Land Brandenburg GmbH (zwaną w dalszej części ESAB) lub/i Gminnego Koordynatora Projektu – wyznaczonego przez Zamawiającego (zwanego dalej Koordyntorem). Zalecenia ESAB zostaną sporządzone w czasie trwania projektu, jednakże nie będą wymagały dodatkowych nakładów finansowych. 2) prowadzenie zajęć sportowych - 2080 godzin zajęć sportowych dla 13 grup (2 godz. tygodniowo z jedną grupę w okresie od 1.02.2017 do 30.06.2020r. = rok szkolny 2017-18 – 16 tyg. roboczych, rok szkolny 2018-19 – 32 tyg. roboczych, rok szkolny 2019-20 – 32 tyg. roboczych * 13 grup * 2 godz. = 2080 godz.) na terenie szkół prowadzonych przez Gminę Goleniów - SP2, SP3, SP 4, SP5, SP Krępsko, SP Kliniska Wielkie, ZSP Mosty przez trenerów/instruktorów - posiadających tytuły zawodowe zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym. Prowadzenie zajęć wymaga: a) uzgodnienia z Zamawiającym - harmonogramu zajęć; b) realizację wytycznych stanowiących obowiązującą podstawą programową organizacji zajęć sporządzonych przez ESAB, c) przeprowadzenia testów motorycznych wszystkich uczniów biorących udział w projekcie przez trenerów/instruktorów wraz z ESAB w terminie styczeń/luty 2018, maj/czerwiec 2018 r., maj/czerwiec 2019 r. oraz czerwiec 2020 r.; d) uczestnictwa przez trenerów/instruktorów w bezpłatnym szkoleniu zorganizowanym przez Gminę Goleniów i ESAB w grudniu 2017 r., wrześniu/październiku 2018r. i wrześniu/październiku 2019 r. 3) prowadzenie zajęć tematycznych ciało/odżywianie/ruch - 325 godzin zajęć tematycznych ciało/odżywianie/ruch dla 13 grup (rok szkolny 2017-18 – 5 miesięcy, rok szkolny 2018-19 – 10 miesięcy, rok szkolny 2019-20 – 10 miesięcy * 13 grup * 1 godz. = 325 godz. na terenie szkół prowadzonych przez Gminę Goleniów - SP2, SP3, SP 4, SP5, SP Krępsko, SP Kliniska Wielkie, ZSP Mosty). Co najmniej 50% zajęć w każdej grupie musi być prowadzonych przez dietetyka posiadającego tytuł zawodowy zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym, który w praktyczny sposób zaprezentuje sposoby przyrządzenia dań (Wykonawca zabezpiecza produkty żywnościowe). Pozostałe zajęcia będą prowadzone w formie warsztatów, szkoleń, prezentacji, pogadanek dla nauczycieli, rodziców, uczniów przez lekarzy, trenerów/instruktorów personalnych, instruktorów fitness posiadających tytuły zawodowe zgodne z obowiązującym porządkiem prawnym lub inne osoby posiadające kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnych z wytycznymi ESAB i/lub Zamawiającego. Odstępstwo od tego schematu wymaga zgody Zamawiającego. Prowadzenie zajęć wymaga: a) uzgodnienia z Zamawiającym - harmonogramu zajęć; b) realizację wytycznych stanowiących obowiązującą podstawą programową organizacji zajęć sporządzonych przez ESAB; Zalecenia ESAB zostaną sporządzone w czasie trwania projektu, jednakże nie będą wymagały dodatkowych nakładów finansowych. c) zabezpieczenia produktów żywnościowych niezbędnych do sporządzenia posiłków dla wszystkich uczestników zajęć. 4) organizacja zawodów sportowych na terenie miasta Goleniów dla partnerów projektu - 5 gmin partnerskich (ok. 300 uczestników) zgodnie z wytycznymi sporządzonymi przez partnera projektu ESAB oraz Zamawiającego. Zgodne z umową organizacja zawodów wymaga: a) uzgodnienia z Zamawiającym terminu zawodów i zakresu, b) zabezpieczenia na czas trwania zawodów (ok. 5h) w Goleniowie, - obsługi tłumaczy (co najmniej 2 os.) - obsługi sędziowskiej, - obsługi medycznej, - nagród dla wszystkich uczestników zawodów, - pucharów dla wszystkich gmin uczestniczących w zawodach, - suchego prowiantu dla wszystkich uczestników zawodów, - napojów dla wszystkich uczestników zawodów, - obiadu dla zaproszonych gości – partnerów projektu, c) dodatkowo wykonawca zabezpieczy opiekę sportową nad uczniami podczas wyjazdów na zawody sportowe w miasta partnerskich (4 wyjazdy) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) wypełniania dokumentacji uczniów oraz projektu ustalonej przez ESAB oraz Zamawiającego; 6) prowadzenie imiennej listy obecności uczestników oraz przekazanie jej Zamawiającemu na zakończenie zajęć; 7) udokumentowania zrealizowania zajęć za pomocą dokumentów otrzymanych od Zamawiającego; 8) współpracy z Zamawiającym oraz ESAB w szczególności w zakresie zgłaszanych uwag i propozycji dotyczących realizacji zamówienia; 9) oznakowania logiem INTERREG Va, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, testy kompetencyjne, rachunki etc.) zgodnie z aktualnym podręcznikiem dla Wnioskodawców i Beneficjentów znajdującym się na stronach internetowych Programu Współpracy INTERREG VA Meklemburgia – Pomorze Przednie / Branderburgia / Polska 10) informowania uczestników zajęć oraz podmiotów trzecich współpracujących przy organizacji zajęć o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i osiągniętych rezultatach Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92622000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ c) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach