Przetargi.pl
Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szujskiego 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 621 56 83 , fax. 14 688 91 22
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szujskiego 66 66
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 621 56 83, fax. 14 688 91 22
    REGON: 85166539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprtarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 14-dniowych turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim dla trzech grup osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami - łącznie 144 osób tj. 78 osób niepełnosprawnych oraz 66 opiekunów. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części): Zadanie A: Usługa turnusu dla grupy 1 - Siedlec, Sieradza Zadanie B: Usługa turnusu dla grupy 2 - Wola Rzędzińska Zadanie C: Usługa turnusu dla grupy 3 - Tuchów. Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Twój los w twoich rękach. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdego z Zadań (każdej z części) niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). 3) Ośrodek, w którym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia musi być ośrodkiem przystosowanym do realizacji turnusu z uwzględnieniem wszystkich schorzeń uczestników tego turnusu wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ w ramach realizowanego Zadania (części). Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). Wykonawca przekaże oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany ośrodek posiada wymagany przepisami wpis najpóźniej wraz z dniem przekazania programu o którym mowa w punkcie 12. 4) Turnus zostanie zrealizowany dla następującej liczby uczestników i opiekunów a) Zadania A: Liczba uczestników 28, opiekunów 23 b) Zadania B: Liczba uczestników 22, opiekunów 22 c) Zadania C: Liczba uczestników 28, opiekunów 21 5) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczestnikami turnusów. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji turnusów, wyżywienia i noclegów, powierzenie roli przewodnika. 6) Wykonawca może według uznania na swój koszt zwiększyć liczbę opiekunów. W takim przypadku zgodę na zabranie dodatkowych opiekunów może wyrazić Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie na pisemny wniosek Wykonawcy złożony nie później niż 2 dni robocze przed planowanym wyjazdem. 7) Wyżywienie, w ramach turnusu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dla wszystkich uczestników oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego. Posiłki muszą być wydawane na terenie ośrodka rehabilitacyjno-rekreacyjnego, który Wykonawca zaproponuje w złożonej ofercie. Wymaga się od Wykonawcy minimum 3 posiłków dziennie; śniadanie, kolacja - podawana w formie szwedzkiego stołu, natomiast obiad dwudaniowy wyporcjowany, plus deser. Posiłki muszą zostać przygotowane i podane z zachowaniem wszelkich przepisów dotyczących higieny żywienia i żywności. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca przed rozpoczęciem podróży wręczy każdemu uczestnikowi oraz ich opiekunom suchy prowiant na czas podróży. 8) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdów oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego na czas trwania turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 20.000 zł za osobę. Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię przed rozpoczęciem wyjazdu. 9) Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zorganizowania turnusu, (za wyjątkiem transportu do miejsca jego realizacji oraz transportu powrotnego, który zapewnia Zamawiający), w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie będą one realizowane w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia noclegów, zapewnienia wyżywienia, badań, organizacji zabezpieczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia turnusu. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników lub opiekunów - maksymalnie o 2 osoby dla każdego z Zadań. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem najpóźniej 5 dni przed wyjazdem. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z uwagi na wprowadzone przez Zamawiającego zmniejszenia. 11) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci pisemnego sprawozdania zawierającego szczegółowy opis realizacji turnusu. Wykonawca będzie prowadził także dokumentacje w postaci zdjęć podczas realizacji turnusu, formie zapisu cyfrowego na płycie CD. Wymagana ilość zdjęć co najmniej 5 każdego dnia. 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdego turnusu najpóźniej 5 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem turnusu. Program taki musi zawierać co najmniej informacje o planowanych dniach rozpoczęcia turnusu, zalecanych godzinach wyjazdu i powrotu, o miejscach, w które udadzą się uczestnicy, miejscu noclegowym oraz innych informacjach istotnych z punktu widzenia realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wprowadzenie zmiany w złożonym harmonogramie na uzasadniony, pisemny wniosek Wykonawcy. Dokonana zmiana nie prowadzi do zmiany zawartej umowy. 13) Zamawiający dokona płatności na podstawie faktur (rachunków) po zakończeniu realizacji turnusu. Podstawą do wystawienia faktur (rachunków) jest przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 11. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu winno nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia turnusu (powrotu). 14) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) informowania uczestników turnusu i ich opiekunów o fakcie współfinansowania turnusów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu, logo powiatu PCPR w Tarnowie, hasło promocyjne POKL. c) Oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprtarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach