Przetargi.pl
Trzeci etap remontu konserwatorskiego dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy koło Gorlic. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

Parafia Rzymskokatolicka p.w. M.B. Szkaplerznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Moszczenica 243
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 354 10 01
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. M.B. Szkaplerznej
    Moszczenica 243 243
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 0-18 354 10 01
    REGON: 04006055400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka p.w. MB Szkaplerznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Trzeci etap remontu konserwatorskiego dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy koło Gorlic. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Trzeci etap remontu konserwatorskiego dachu zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy koło Gorlic. Remont konserwatorski polega na wykonaniu remontu więźby dachowej oraz pokrycia dachu blachą miedzianą, zabytkowego kościoła p.w. Matki Bożej Szkaplerznej w Moszczenicy, położonego na działce nr 2346 /rej. zab. ks-A-556/ w zakresie: 1/ roboty rozbiórkowe 2/ roboty izolacyjne 3/ roboty blacharskie 4/ roboty ciesielskie 5/ roboty impregnacyjne 6/ instalacja odgromowa Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1/ przedmiar robót załączony do specyfikacji stanowiący załącznik nr 1, który stanowi podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego. 2/ projekt budowlany remontu kościoła zabytkowego Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na roboty uzupełniające nie przekraczające 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, na podstawie art.45 ust.2 ustawy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - potwierdzającego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia, 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz 3/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ formularz ofertowy, podpisany przez osobę /osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta/ z podaniem ceny za całość zadania w kwocie brutto i netto oraz podaniem stawki VAT, zał. nr 3 do SIWZ 7/ kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary i wyjaśnienia 8/ zaakceptowany projekt umowy zał. nr 4 9/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 PZP zał. nr 2 10/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /jeśli dotyczy/. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 2 prac na obiektach sakralnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie remontu konserwatorskiego dachu oraz położenie blachy miedzianej o wartości wykonanych robót brutto nie mniejszej niż 40 000 zł każda. / wymagana 1 referencja lub protokół odbioru robót/ 2/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 2a/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt. 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 3/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia spełniających następujące wymagania: Kierownik budowy będzie posiadał odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będzie członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykaże się co najmniej 2 letnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. /Dz.U. Nr 150, poz. 1579/ w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Należy dodatkowo załączyć dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierownika robót przy obiektach zabytkowych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 3a/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4/ wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 4a/ w przypadku gdy Wykonawca zakłada udział podwykonawcy, wymagane jest podanie szczegółowego zakresu i wartości prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę wraz z projektem umowy przedwstępnej, 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca przedłoży informację, że posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 70% zaoferowanej ceny lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 70% zaoferowanej ceny. 2/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.VI pkt. 1 ppkt 1, 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: e) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert f) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert g) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert h) Zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz.VI pkt.1 ppkt. 4- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.4 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 ppkt.1-5 oraz 9 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców Wszelkie dokumenty powinny być podpisane przez osoby upoważnione z wpisaniem daty i miejsca ich wystawienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach