Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Hallera 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4626990 , fax. 056 4628690
- Data zamieszczenia: 2010-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Hallera 1 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4626990, fax. 056 4628690
REGON: 00574243300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Trening kompetencji społecznych oraz usługi wspierające - doradztwo zawodowe dla klientów/ek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w ramach projektu: Pierwszy krok do samodzielności. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Trening kompetencji społecznych oraz usługi wspierające - doradztwo zawodowe dla klientów/ek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w związku z realizacją projektu systemowego: Pierwszy krok do samodzielności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zakres usługi obejmuje (grupa A, B, C, D) przeprowadzenie kursu - Trening kompetencji społecznych oraz usługi wspierające - doradztwo zawodowe - grupa A (klienci i klientki Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu) - kurs stacjonarny dla 185 osób w wymiarze 30 godzin zajęć edukacyjnych (5 spotkań po 6 godzin, w 13 grupach, w grupie nie więcej niż 16 osób) oraz 2 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego na jednego uczestnika projektu, - grupa B (kobiety po 45 roku życia, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu) - kurs stacjonarny dla 30 kobiet w wymiarze 15 godzin zajęć edukacyjnych (3 spotkania po 5 godzin, w 3 grupach, w grupie nie więcej niż 11 osób) oraz 4 godzin grupowego doradztwa zawodowego (2 spotkania po 2 godziny, w 3 grupach, w grupie nie więcej niż 11 osób), - grupa C (rodzice biologiczni dzieci przebywających w zastępczych formach opieki) - kurs stacjonarny dla 15 osób w wymiarze 30 godzin zajęć edukacyjnych (5 spotkań po 6 godzin) oraz 2 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego na jednego uczestnika projektu, - grupa D (młodzież przebywająca w rodzinach zastępczych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i w/w placówek) - kurs wyjazdowy dla 30 osób (2 grupy, w grupie nie więcej niż 16 osób) w wymiarze 30 godzin zajęć edukacyjnych oraz 2 godzin doradztwa zawodowego na jednego uczestnika projektu - szkolenie wyjazdowe. Usługa obejmuje łącznie: - 525 godziny treningu kompetencji społecznych - 460 godziny indywidualnego doradztwa zawodowego - 12 godziny grupowego doradztwa zawodowego Jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 min, jedna godzina usług wspierających - doradztwo zawodowe = 60 min - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmopr.grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cyklu szkoleń - przeprowadzenie zajęć w każdej miejscowości przez instruktora zdrowego żywienia w ramach projektu pn.: Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób nowotworowych z zapewnieniem wysokiego stopnia zgłaszalności na badania w Powiecie Wąbrzeskim finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego przez Powiat Wąbrzeski
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1
Dodano: 2015-05-20 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2015-04-15 - Szkolenie osób bezrobotnych
Dodano: 2015-02-24 - POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodano: 2014-10-22 - SEKRETARKA - ASYSTENTKA
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Stanowisko doradcy zawodowego w projekcie Lepszy start absolwentów kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.
Dodano: 2014-09-10 - Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2014-05-29 - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-04-18 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2014-01-27