Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
REGON: 00404128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Trening kompetencji społecznych oraz Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego ,-Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów kompetencji społecznych. 1.Treningi winny być przeprowadzone przez: doświadczonego psychologa lub psychologa - terapeutę oraz pedagoga. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Do uczestniczenia w przetargu nie będą dopuszczeni wykonawcy wykluczeni z udziału w postępowaniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz. IX SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcę z datą złożenia lub przesłania oferty. 6.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie i wszystkich podwykonawców. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ 2.Zaakceptowany -Wzór umowy- na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp. 4.Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. psychologa lub psychologa - terapeutę, pedagoga oraz doradcę zawodowego. Wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe-uprawnienia-, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. I na dowód tego Wykonawca dołączy do oferty: a.dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie wymienionym w niniejszym pkt tj. psychologa lub psychologa - terapeuty, pedagoga oraz doradcę zawodowego -umowy o pracę, umowy zlecenia, świadectwa pracy, itp. b.referencje, opinie z ostatnich 2 lat -min. 2- potwierdzające wykonanie przez daną osobę zajęć grupowych, c.dyplomy, świadectwa, zaświadczenia certyfikaty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia. Dokumenty, o których mowa w niniejszym pkt. muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.Wykaz wykonanych usług w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością. 6.Szczegółowy harmonogram z uwzględnieniem osób, które będą prowadziły zajęcia oraz rodzaj i tematyka zajęć oraz plan zajęć; 7.Kalkulacja kosztów usługi z uwzględnieniem kosztu 1 osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie uczestnikom projektu Grant Plus dostępu do gotowych szkoleń e-learningowych z podziałem na zadania DU-Z.272.28.2014
Dodano: 2014-03-12 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realiza-cji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w Gimnazjum Publicznym im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
Dodano: 2013-03-07 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w Zespole Szkół w Wojborzu
Dodano: 2013-03-07 - Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Super Szkoła - innowacyjne metody nauczania w szkołach podstawowych w Jaszkowej i Krosnowicach.
Dodano: 2013-03-06 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA E-LEARNINGU NA UCZELNI, REGULAMINU I PROCEDUR KORZYSTANIA Z ZASOBÓW ON-LINE, MATERIAŁÓW WEJŚCIOWYCH DO TWORZENIA KURSÓW ORAZ PRZEPROWADZENIE KURSÓW DOSZKALAJĄCYCH DLA OSÓB TWORZĄCYCH KURSY ON-LINE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 02/PN/2013
Dodano: 2013-01-07 - Wykonanie usługi- innowacyjne formy nauczania - opracowanie 6 przedmiotów zajęć metodą e-learningową w ramach projektu pt.: Kształcenie ustawiczne w Powiecie Górowskim
Dodano: 2012-10-31 - OPRACOWANIE KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA E-LEARNINGU NA UCZELNI, REGULAMINU I PROCEDUR KORZYSTANIA Z ZASOBÓW ON-LINE, MATERIAŁÓW WEJŚCIOWYCH DO TWORZENIA KURSÓW ORAZ PRZEPROWADZENIE KURSÓW DOSZKALAJĄCYCH DLA OSÓB TWORZĄCYCH KURSY ON-LINE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 56/PN/2012
Dodano: 2012-09-11 - Nagrania lektorskie tekstu do 15 kursów e-learningowych w języku polskim i angielskim o tematyce ekonomicznej
Dodano: 2012-06-29 - szkolenie dla bezrobotnych
Dodano: 2012-06-01 - szkolenia dla bezrobotnych
Dodano: 2012-03-15