Przetargi.pl
Trening kompetencji społecznych oraz Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego ,-Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Trening kompetencji społecznych oraz Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego ,-Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów kompetencji społecznych. 1.Treningi winny być przeprowadzone przez: doświadczonego psychologa lub psychologa - terapeutę oraz pedagoga. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Do uczestniczenia w przetargu nie będą dopuszczeni wykonawcy wykluczeni z udziału w postępowaniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz. IX SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcę z datą złożenia lub przesłania oferty. 6.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie i wszystkich podwykonawców. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ 2.Zaakceptowany -Wzór umowy- na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp. 4.Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. psychologa lub psychologa - terapeutę, pedagoga oraz doradcę zawodowego. Wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe-uprawnienia-, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. I na dowód tego Wykonawca dołączy do oferty: a.dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie wymienionym w niniejszym pkt tj. psychologa lub psychologa - terapeuty, pedagoga oraz doradcę zawodowego -umowy o pracę, umowy zlecenia, świadectwa pracy, itp. b.referencje, opinie z ostatnich 2 lat -min. 2- potwierdzające wykonanie przez daną osobę zajęć grupowych, c.dyplomy, świadectwa, zaświadczenia certyfikaty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia. Dokumenty, o których mowa w niniejszym pkt. muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.Wykaz wykonanych usług w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością. 6.Szczegółowy harmonogram z uwzględnieniem osób, które będą prowadziły zajęcia oraz rodzaj i tematyka zajęć oraz plan zajęć; 7.Kalkulacja kosztów usługi z uwzględnieniem kosztu 1 osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach