Przetargi.pl
Trening kompetencji społecznych i Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego -Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops@mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Trening kompetencji społecznych i Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego -Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu treningów kompetencji społecznych oraz kompetencji zawodowych dla 40 podopiecznych MOPS, mieszkańców Lubina, w wieku aktywności zawodowej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. Realizacja zamówienia obejmuje dwa rodzaje treningów prowadzonych grupowo, jak i indywidualnie, dla których Wykonawca zapewnia programy nauczania, doświadczoną kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych treningów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, m.in.: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W zakresie pkt 1 ppkt 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, , tj. przeprowadzenie treningów grupowych oraz indywidualnych o takim samym lub zbliżonym profilu kształcenia, 2)dysponowali doświadczonymi pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi kwalifikacje: a)psychologa (ukończone studia psychologiczne na poziomie magisterskim), wpisanego na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów - część pierwsza i druga, b)doradcy zawodowego (ukończenie kierunkowych studiów wyższych lub licencja zawodowa) - część druga oraz c)co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, d)co najmniej po dwie osoby w każdym z ww zawodów. 3.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz.IX SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy z datą złożenia lub przesłania oferty. 4.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie. 5.Część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny, do oferty muszą zostać dołączone następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (na formularzu wg załączonego wzoru nr 2 do SIWZ); 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.), 4)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, tj. od 2006 do 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 4 do SIWZ, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ; 6)program nauczania (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 6 do SIWZ), 7)kalkulacje kosztów usługi z uwzględnieniem kosztu 1 osoby, 8)zaakceptowany Wzór umowy (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 7 do SIWZ) 9)ewentualne pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops@mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach