Przetargi.pl
Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242666 , fax. 32 3242694
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3242666, fax. 32 3242694
    REGON: 00345536200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonania zamówienia pn: trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL. Trening ma zostać przeprowadzony przez psychologa w ramach jednej grupy w wymiarze czasowym 6 godzin zegarowych w Sali konferencyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w dniu 18.09.2013r w godz. 9.00- 15.00. Wsparcie powinno wpłynąć na integrację społeczną uczestników projektu oraz podniesienie ich kompetencji i umiejętności społecznych, w tym opiekuńczo- wychowawczych Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.zorganizowanie i przeprowadzenie usługi dla 17 uczestników Projektu, 2.łączna ilość godzin zajęć wynosi 6 godzin zegarowych, Obowiązki Wykonawcy: 1.zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp. 2.prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania 3.współpraca z koordynatorem projektu pn Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL oraz z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie, 4.przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: listę obecności uczestników-uczestniczek zajęć; Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć Oświadczenia uczestnikówuczestniczek potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, jeśli takowe Wykonawca udostępni 6.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: niezgłoszeniu się uczestników-uczestniczek na zajęcia; przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz nieobecności skierowanych osób innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. 7.Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 8.Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach