Gmina Tuczna ogłasza przetarg
- Adres: 21-523 Tuczna, Tuczna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczna
Tuczna 191 A
21-523 Tuczna, woj. lubelskie
tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
REGON: 55085800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport uczestników Klubu Seniora w Tucznej w ramach projektu pn. „Aktywny Senior na czasie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczestników Klubu Seniora w Tucznej w ramach projektu pn. "AktywnySenior na czasie”. Przewoźnik zapewnia zachowanie norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowanie liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc autobusu) do ilości przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczestników Klubu Seniora na godz. 9:00 do siedziby Klubu Seniora w Tucznej, Tuczna 53, 21-523 oraz do odwiezienia uczestników Klubu Seniora o godz. 15:00. Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie uczestników Klubu Seniora z miejsca i do miejsca ich zamieszkania na trasie: Tuczna - Mazanówka - Ogrodniki - Międzyleś - Matiaszówka - Leniuszki –Tuczna Wykonawca zobowiązany jest do odbioru uczestników z miejsc ich zamieszkania i ich odwozu w te same miejsca. Szacunkowa długość trasy dziennie: 112 km. Szacowany dzienny przewóz pasażerów wynosić będzie 15 osób. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczestnikom. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Przewozy uczestników odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58.). Wykonawca musi zapewnić pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Dowóz uczestników odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w okresie objętym przedmiotem zamówienia, z wyjątkiem dni wolnych od pracy – według pisemnego złożonego zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie, aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie zaistnienia w/w awarii nie powinien przekroczyć 60 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale 12 niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2023/2024"
Dodano: 2023-12-05 - Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół i przedszkoli, których organem prowadzącym jest Gmina Kamionka od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne
Dodano: 2023-08-30 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w okresie od 01.09.2023 do 30.06.2025 r.
Dodano: 2023-08-24 - Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2023/2024 do szkół na terenie Gminy Zamość
Dodano: 2023-08-21 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-18 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-14 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-10 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dorohusk w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-04 - Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Drelów w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów miesięcznych
Dodano: 2023-07-31 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-17