Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7604015 , fax. 022 7836905
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
ul. 3-go Maja 8 8
05-074 Halinów, woj. mazowieckie
tel. 022 7604015, fax. 022 7836905
REGON: 01037813300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk komunalnych osadów ściekowych - kod 19 08 05 wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk komunalnych osadów ściekowych - kod 19 08 05 wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie. 2. Przewidywana ilość osadów ściekowych wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków wyniesie do 1320 Mg / rok. 3. Przedmiotowy osad poddany analizie biologiczno - fizyko - chemicznej spełnia wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych. (Dz.U. z 2002 r. Nr 134 poz. 1140) pod kątem jego przyrodniczego wykorzystania. 4. Osady mogą być stosowane do celów określonych w art. 43 ust 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z póź. zm.). 5. Uwodnienie osadu wynosi około 80-85 %. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905138004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają zezwolenia do wykonywania działalności określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi przez Zamawiającego oraz dysponują pojemnikami typu KP-7 na w/w osad. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 pzp). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Kopie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych z Oczyszczalni Ścieków w Piasecznie i Wólce Kozodawskiej
Dodano: 2015-02-05 - Odbiór i zagospodarowanie piasku i skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Głoskowie, Wólce Kozodawskiej i Piasecznie
Dodano: 2015-01-13 - Odbiór i zagospodarowanie piasku i skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Głoskowie, Wólce Kozodawskiej i Piasecznie
Dodano: 2013-01-16 - Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych z Oczyszczalni Ścieków w Piasecznie
Dodano: 2013-01-16