Przetargi.pl
„Transport odpadu o kodzie 19 12 10 i 16 01 03 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1„

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, Bankowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756711220, 756711257 , fax. 756711250
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
    Bankowa 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756711220, 756711257, fax. 756711250
    REGON: 230907302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Transport odpadu o kodzie 19 12 10 i 16 01 03 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje transport – dostarczanie samochodami typu „walking floor” odpadu o kodzie 19 12 10 (paliwo zastępcze) oraz odpadu o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 do Górażdże Cement S.A, 47-316 Chorula, ul. Cementowa 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935 z adnotacją „wadium - „Transport odpadu o kodzie 19 12 10 i 16 01 03 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 „2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310), w terminie do dnia 17.12.2020 r. do godz. 09:00, sposób przekazania: załączyć do oferty 11.2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 11.3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935 z adnotacją „wadium „Transport odpadu o kodzie 19 12 10 i 16 01 03 z Instalacji Komunalnej – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1„ 11.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 11.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym. 11.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11.10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w artykule 46 ust.4 a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi posiadać aktualne przez okres obowiązywania umowy: Wymagania dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeśli będzie posiadał/przedłoży: a)aktualny wpis do BDO (rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami - o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.) w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 12 10 i 16 01 03 lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w wpis, b) licencję wspólnotową lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach