Przetargi.pl
Transport odpadów z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Zakład Zagoapodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 BEŁŻYCE, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815111139 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagoapodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o.
    Przemysłowa 35A
    24-200 BEŁŻYCE, woj. lubelskie
    tel. 815111139, fax. -
    REGON: 06071470900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzok-belzyce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Komunalna Kodeksu Spółek Handlowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport odpadów z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Transport odpadów z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na transporcie odpadów komunalnych z instalacji Zamawiającego znajdującej się przy ul. Przemysłowa 35A, 24-200 Bełżyce, sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca wykonywał będzie usługę swoim transportem i na własny koszt z siedziby Zamawiającego w miejsce wcześniej umówione z Zamawiającym wskazane w wiadomości mailowej wraz z terminem wykonania usługi. 3. W ramach realizacji zamówienia odpady będą załadowywane ładowarką oraz wózkiem widłowym które są własnością Zamawiającego, a Wykonawca będzie transportował te odpady w miejsce umówione z Zamawiającym. 4. Załadunek, odbiór i transport ww. odpadów będzie wykonywany w godzinach 700-2000 w dniach od poniedziałku do piątku. 5. Odpady te będą przekazywane Wykonawcy na terenie instalacji Zamawiającego i ładowane na środki transportu Wykonawcy oraz ważone na zalegalizowanej wadze Zamawiającego. Przy każdym ważeniu z programu BDO generowana będzie Karta Przekazania Odpadu na podstawie kwitów wagowych wydawanych Wykonawcy każdorazowo przy odbiorze odpadów podpisanych przez obie Strony. 6. Zamawiający szacuje średni miesięczny transport odpadów na 625 ton. 7. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy mailowo na 2 dni przed planowanym przez Zamawiającego terminem. 8. Kompleksowe wykonanie przedmiotowej usługi obejmuje: 1) załadunek odpadów na środek transportowy Wykonawcy, 2) przewóz tych odpadów na umówione mailowo miejsce, 3) dostarczenie odpadów we właściwe miejsce, 4) rozładunek przewożonego odpadu we wskazane miejsce. 9. Tylko w przypadku wypełnienia wszystkich ww. czynności Zamawiający uzna przedmiot zamówienia za wykonany w całości. 10. Kody transportowanych odpadów: 1) 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury, 2) 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych, 3) 15 01 04 – Opakowania z metali, 4) 15 01 07 – Opakowania ze szkła, 5) 16 01 03 – Zużyte opony, 6) 17 01 07 – Zmieszane odpady betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 7) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe. Transportowane odpady są zbierane od mieszkańców w wyniku selektywnej zbiórki lub przywożone na teren Zakładu od kontrahentów. 11. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się przy użyciu następującego sprzętu (minimum): 1) Ciągnik siodłowy o normie emisji spalin min. Euro 5 – 4 szt. 2) Naczepa z ruchomą podłogą o pojemności min. 85 m3 – 2 szt. 3) Naczepa typu wywrotka o pojemności min. 40 m3 – 2 szt. 12. Wymaga się, aby sprzęt techniczny był sprawny, gotowy do stosowania w zakresie związanym z ich przeznaczeniem. 13. Wykonawca ma obowiązek posiadania aktualnego zezwolenia na transport odpadów objętych zamówieniem, wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W przypadku udziału Podwykonawców, powinni oni również posiadać stosowne zezwolenie w zakresie transportu odpadów. 14. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zmniejszenie lub zwiększenie wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy (np. odszkodowania) z tego powodu. 15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym przepisom Kodeksu cywilnego, ustawie Pzp, ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w sprawach procesowych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Postępowania Cywilnego. 16. SIWZ znajduje się w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: http://www.zzokbelzyce.bip24.eu. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca). 17. W zakresie, którym w załącznikach do SIWZ wskazano nazwy własne lub inne oznaczenia bezpośrednio lub pośrednio wskazujące na konkretnego producenta lub w zakresie obowiązku dostarczenia określonych certyfikatów Zamawiający informuje, że nazwy zostały podane wyłącznie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z wytycznymi określonymi we wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób, o których mowa powyżej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi przez Wykonawcę (Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawiadomienia - w celu dokonania kontroli - Państwowej Inspekcji Pracy. Dodatkowo, w trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych udokumentować fakt zatrudniania osób realizujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę poprzez przedłożenie Zamawiającemu poniższych dowodów: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie czynności jakie wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Powyższe wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za wskazany przez Zamawiającego okres rozliczeniowy. 3) Składając ofertę, Wykonawca ma prawo zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa i wykazać (wyjaśnić) w złożonej ofercie, iż zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W razie braku zastrzeżenia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie takich informacji. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj.: informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny wpis do Bazy Danych o Odpadach (BDO) prowadzonej przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy w zakresie pozwolenia na transport odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale XV ust. 2.; 4. Aktualny wpis do Bazy Danych o Odpadach (BDO) prowadzonej przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy w zakresie pozwolenia na transport odpadów. 5. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; 2) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 7. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8. Wykonawca ponadto jest zobowiązany złożyć: 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dokumenty należy złożyć dla podmiotu (firmy) oraz dla każdej osoby wpisanej w dziale 2 KRS lub CEIDG (uprawnieni do reprezentowania spółki wraz z prokurentami); 2) Odpis z właściwego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach lokalnych i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); 8) Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymaga się, aby sprzęt był sprawny i gotowy do stosowania w zakresie związanym z ich przeznaczeniem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje wymaganym potencjałem technicznym przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału dla realizacji przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach