Przetargi.pl
„TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 (POWYŻEJ 80 MM) – INNE ODPADY ( W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ W 19 12 11) Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW...."

NOVA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Tarnowska 120
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NOVA Sp. z o.o.
    Tarnowska 120
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    REGON: 491873822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/nova
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 (POWYŻEJ 80 MM) – INNE ODPADY ( W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ W 19 12 11) Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW...."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 (POWYŻEJ 80 MM) – INNE ODPADY ( W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ W 19 12 11) Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO ZAKŁADU PRODUKCJI PALIWA ALTERNATYWNEGO W MIELCU, UL. WOJSKA POLSKIEGO 3, 39-300 MIELEC.Zamówienie obejmuje okres: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r.Szacunkowa ilość odpadów do przetransportowania: 600 [Mg]. Szacowana ilość kursów 30. Zamawiający zastrzega, że tak określona ilość odpadów jest ilością orientacyjną i transport odpadów w ilości mniejszej niż podany powyżej nie rodzi jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest zobowiązany do przekazania Wykonawcy w celu przetransportowania co najmniej 100 [Mg] odpadów, a za nieprzekazanie tej minimalnej ilości Zamawiający ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych przewidzianych prawem powszechnie obowiązującym. Odbiór odpadów u Zamawiającego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.Ważenie odpadów o kodzie 19 12 12 odbywać się będzie u Zamawiającego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów (ZZO) w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120, na wadze najazdowej o nośności 50 t i wymiarach 18m x 3m.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zawarcia umowy lub odstąpienia od umowy w przypadku nieudzielenia przez Zamawiającego zamówienia na „Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (powyżej 80 mm) – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów (ZZO) w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120”, nr postępowania: NV/V/P_Z/3/2022/151. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w terminie 30 dni od zawarcia umowy. W tym przypadku odpowiedzialność odszkodowawcza Zamawiającego jest wyłączona.Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 z późn.zm.),b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1219 z późń. zm.),c) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140 z późn.zm.). 2. Rozliczenie za transport odpadów za dany miesiąc odbywać się będzie po wykonaniu usługi (w terminie do 3 dni roboczych po zakończonym miesiącu), raz w miesiącu na podstawie listów przewozowych do których załączone będzie zestawienie tabelaryczne wykonanych tras (ilości kursów) z zestawieniem przewiezionych ton odpadów i na podstawie kwitów wagowych Zamawiającego.3. Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do świadczenia usług transportowych odpadów w tym: licencji wspólnotowej lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz wpis do rejestru BDO. 4. Wymagania dla środków transportu:a) ciągnik siodłowy spełniających normę ekologiczną EURO V – minimum 2 szt.,b) naczepa ciężarowa z ruchomą podłogą typu Walkingfloor minimum 2 szt.,c) dopuszczalna masa całkowita zestawu DMC = 40 ton przy założeniu minimalnej ładowności zestawu 20 ton,d) załadunek naczepy będzie odbywał się ładowarką od góry.6. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi listę pojazdów spełniających wymagania dotyczące przewozów odpadów, którymi wykonuje zamówienie.7. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument aktualnego ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) – polisa OCP.8. Na wykonawcę nakłada się zakaz jakiejkolwiek ingerencji w przewożony ładunek, zakazuję się przeładunków oraz doładunków innego rodzaju ładunków pod karą umowną w wysokości 100 tys. zł.9. Czas na wykonanie jednorazowego transportu wynosi 24 godziny od czasu załadunku u Zamawiającego. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone odpady od momentu ich załadunku do momentu przekazania odpadu podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego prowadzącemu instalację przetwarzania odpadów. 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90512000-9 Usługi transportu odpadów12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.14. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakres tego zamówienia wynosi 20 % zamówienia podstawowego, tj. obejmuje transport do 120 ton odpadów. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach