Przetargi.pl
Transport materiałów drogowych na trasie dostawca - drogi gminne na terenie Gminy Kamienica Polska

Wójt Gminy Kamienica Polska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-260 Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3273338 w. 33, 3273524 , fax. 034 3273149
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Kamienica Polska
    ul. M. Konopnickiej 12 12
    42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie
    tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, fax. 034 3273149
    REGON: 00053728900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport materiałów drogowych na trasie dostawca - drogi gminne na terenie Gminy Kamienica Polska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na transporcie materiałów drogowych (żużel hutniczy, tłuczeń) na trasie dostawca - drogi gminne na terenie Gminy Kamienica Polska. Przewóz żużla hutniczego lub tłucznia odbywać się będzie na odległość do 30 km, do 40 km i do 60 km. Przewidywana ilość materiału drogowego do przewiezienia - 2500 ton.Przewóz w/w materiałów winien odbywać się samochodami samowyładowczymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy:a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłatami oraz licencji na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego.b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.c) Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.9. Licencja na podjęcie i wykonywanie transportu drogowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienicapolska.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach