Przetargi.pl
Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-430 Sońsk, Ciechanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6713811, 6713818, , fax. 236 713 818
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Ciechanowska 20
    06-430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6713811, 6713818, , fax. 236 713 818
    REGON: 55121400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych, gm. Sońsk w roku 2020, w ilości ok. 550 Mg (wartość szacunkowa), zgodnie z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r., poz. 257) oraz pozostałe przepisy regulujące zasady wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Charakterystyka odpadów przeznaczonych do zagospodarowania: Osady wytworzone w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych mają postać mazistą i są ustabilizowane.Pod względem bakteriologicznym, parazytologicznym i zawartości metali ciężkich komunalne osady ściekowe spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r., poz. 257) w zakresie ich stosowania do celów określonych w art. 96 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 3. Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odwodnionych osadów (ustabilizowane komunane osady ściekowe, kod odpadu 19 08 05) ze szczególnym uzwględnieniem okresu zimowego. 4. W przypadku planowanego odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające prawo do dysponowania gruntem, na którym przedmiotowe osady mają być wykorzystane (wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów, akty własności lub umowy dzierżawy, najmu, itp.). Grunty przeznaczone do stosowania osadów muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.) oraz przynajmniej na 3 dni przed planowanym wywozem przedłoży wykonane przez certyfikowane jednostki badania gruntu, na którym będzie osad zagospodarowywany, oraz poda typ gleby. Koszty badań gruntów obciążają Wykonawcę. 5. Do zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych należy stosować przepisy art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 6. Osady ściekowe powstają na Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych, gm. Sońsk podczas procesów biologicznego oczyszczania ścieków metodą osadu czynnego. Osad zagęszczony prasowany jest na prasie taśmowej. Odwodniony osad po prasie charakteryzuje się zawartością około 18% suchej masy. 7. Odbiór osadów ściekowych będzie się odbywał w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8.00 a 15.00, w ilości średnio 60 Mg miesięcznie wyprasowanego osadu o zawartości suchej masy osadu około 18%. Zamawiający po zmagazynowaniu odpowiedniej ilości osadu zawiadomi telefonicznie Wykonawcę o możliwości odebrania osadów ściekowych, których odbiór powinien nastąpić w ciągu 2 dni roboczych. Wywóz będzie się odbywać każdorazowo po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. 8. Przy transporcie i wyładunku osadów ściekowych Wykonawca odpowiada za zachowanie czystości. W przypadku naruszenia tej zasady (np.: wysypanie osadu na drodze) Wykonawca ma obowiązek natychmiast usunąć zabrudzenie oraz niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu Zamawiającego (o ile zdarzenie to miało miejsce na drogach publicznych). 9. Rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, w tym na podstawie kart wystawianych w rejestrze BDO. 10. W przypadku stosowania osadów ściekowych w celach określonych w art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ustabilizowane osady ściekowe ( o kodzie 19 08 05) będą zastosowane zgodnie z wyliczoną przez Zamawiającego dawką, na gruntach będących we władaniu Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność na wykonanie badań gruntów oraz, że rozwiezie osad po dowiezieniu i niezwłocznie zmiesza go z gruntem. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w osadów w sposób inny i na gruntach innych niż określił w dokumentach dołączonych do oferty. 11. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadu ściekowego niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę do wysokości nałożonej kary. 12. Dopuszcza się odbiór osadu w dwóch wariantach: 1) odbiór w kontenerach, 2) odbiór samochodem „wanną” (minimum 24 Mg). 13. Zamawiający zapewnia kontenery, o których mowa w pkt. 12. 14. W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się czasowy postój (trwający nie dłużej niż 14 dni) na Oczyszczalni Ścieków pełnych kontenerów. 15. Wykonawca może korzystać z usług podwykonawców zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do nieniejszej SIWZ. 16. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgdniane będą przez Zamawiającego ze wskazanym przedstawicielem Wykonawcy; 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na transport odpadów lub komunalnych osadów ściekowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inny wykonawca, który złożył odrębną ofertę, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach