Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 9235091000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY SZUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zadanie polega na transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin. Szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji pojemników, częstotliwości opróżniania i wielkości pojemników odpadów zostały umieszczone w części III w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Podstawienie pojemnika na imprezy okolicznościowe i wywóz odpadów odbywać się będzie na podstawie zlecenia w zależności od potrzeb, które Zamawiający prześle, co najmniej 2 dni przed terminem podstawienia pojemników, faxem, e-mailem. W zleceniu tym Zamawiający określi typ i ilość pojemników, miejsce oraz termin podstawienia i odbioru pojemników. 3.Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przyjazd pojazdów Wykonawcy w celu dokonania wywozu odbywać się będzie w godzinach 7:30 – 15:30 w dni robocze. 2) Wyposażenie Zamawiającego w pojemniki na odpady. 3) Odpowiednie utrzymanie stanu sanitarnego pojemników poprzez ich mycie i dezynfekcję z optymalną w tym kontekście częstotliwością, lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku i przedkładania Zamawiającemu stosownej dokumentacji potwierdzającej wykonanie w/w czynności. 4) Naprawienie i doprowadzenie do stanu pierwotnego bądź podstawienie nowego pojemnika, jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi jego uszkodzenie lub zniszczenie podczas odbierania odpadów z winy Wykonawcy. 5) Zabranie odpadów usytuowanych wokół pojemnika w dniu wywozu. 6) Ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów, na cały okres obowiązywania umowy, ze wskazaniem dokładnego dnia odbioru (rrrr-mm-dd) dla wszystkich lokalizacji wymienionych w SIWZ i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej do dnia 30.12.2016 r. 8) Realizacja zamówienia powinna odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 4.Pojemniki stanowią własność wykonawcy 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: kierowaniu pojazdem służącym do odbioru i transportu odpadów komunalnych (kierowca) oraz wykonywanie prac związanych z obsługą pojazdu służbowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny „Wykaz Pracowników” przeznaczonych do realizacji zamówienia, na które złożył ofertę i został wybrany ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, który stanowić będzie załącznik do umowy, 3) Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”, 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 z późn. zm.), 5) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być umowy o pracę, 6) W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w podpunkcie 5 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5 umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z podpunktem 5 będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, 8) W celu kontroli przestrzegania postanowień podpunktach 1-7 przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca świadczyć będzie przedmiot zamówienia, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji czynności wymienionych w podpunkcie 1. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wymienionych w podpunkcie 1, 10) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz za nie poinformowanie Zamawiającego o zmianie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 852 m3.
Dodano: 2024-05-20 - Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
Dodano: 2024-05-07 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-03-01 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-02-10 - Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2024 r do 31.12.2024
Dodano: 2024-01-23 - Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych (papieru i szkła) z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Łubianka w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-19 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
Dodano: 2024-01-02 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
Dodano: 2023-12-21 - Świadczenie usług kom. w zakr. odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nieruchom. niezamieszkałych oraz najem kontenera i poj. z terenów OSiR w Inowrocławiu,część I
Dodano: 2023-12-20 - Odbiór odpadów budowlano-remontowych (wolna ręka – zamówienie podobne)
Dodano: 2023-12-20