Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327 538 874 , fax. 327 538 882
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 327 538 874, fax. 327 538 882
REGON: 27274780500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport i opieka dzieci/uczniów niepełnosprawnych do przedszkola/ szkoły/ ośrodka i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Transport i opieka dzieci/uczniów niepełnosprawnych do przedszkola/ szkoły/ ośrodka i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020. 2. Zamówienie podzielono na II części: 1) Część I – Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, Dąbrowy Górniczej i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9.1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.1 do SIWZ. 2) Część II – Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do przedszkola/ szkoły/ ośrodka i z powrotem wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia po terenie Gminy Chrzanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9.2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.2 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osoby, która wykonuje czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi tj. kierowcę. 2) Zamawiający wymaga, aby usługi - o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej - były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana w ppkt.1) wykonująca czynności w zakresie wykonania przedmiotu umowy były zatrudnione przez cały okres realizacji umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za wynagrodzeniem w wysokości nie mniejszej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalone na podstawie art. 6 - 8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t,j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) - zapis ten nie dotyczy Wykonawcy/Podwykonawcy realizującego umowę, pełniącego jednocześnie funkcję kierowcy. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ppkt.1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w ppkt. 1) czynności, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, której dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imię i nazwisko tej osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ppkt.1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej wskazane w umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części I: 1 500,00 zł, - dla Części II: 2 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.); okres obowiązywania w/w dokumentów powinien obejmować cały okres realizacji zamówienia. - dotyczy wszystkich 2 części. Dokumenty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1). i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2024/25
Dodano: 2024-07-09 - „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Słomniki do Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Strzeżowie”
Dodano: 2024-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-06-09 - „Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka"”
Dodano: 2024-05-27 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-04-09 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-03-03 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
Dodano: 2024-02-09 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Mszana Dolna do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Konopnickiej w Dobrej
Dodano: 2024-02-05 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W KORZENNEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022.
Dodano: 2024-01-26