Przetargi.pl
TRANSPORT DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ - UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W SYCOWIE

Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
    ul. Armii Krajowej 1
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
    REGON: 93296654000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TRANSPORT DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ - UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W SYCOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu maksymalnie 25 osób (niesamodzielnych) w tym osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie powiatu oleśnickiego do siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25, 56-500 Syców oraz powrót do miejsca zamieszkania.. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wśród uczestników projektu znajdują się osoby niepełnosprawne. Z uwagi na różny rodzaj niepełnosprawności Wykonawca powinien dysponować specjalistycznym samochodem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich tj. spełniających wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. Osoba niepełnosprawna ma prawo do korzystania z bezpłatnej pomocy ze strony kierowcy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Zakres zamówienia: 1. Przywóz uczestników do siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie z miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego do godziny 8.00 w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze). 2. Odwiezienie uczestników z Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie do miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego od godziny 16.00 w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze). 3. Gotowość do świadczenia usługi transportowej na wezwanie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. Czas realizacji usługi najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego 4. Przyjmuje się, że usługa transportowa wyniesie około 200 km dziennie, około 1000 km tygodniowo Szacunkowa dzienna ilość kilometrów wskazana jest wyłącznie dla celów określenia przez Wykonawcę ceny za 1 km i kwoty stałej za gotowość do świadczenia usługi i służy do wyboru najkorzystniejszej oferty i uzależniona jest od wyników rekrutacji uczestników projektu. 5. Usługa transportowa realizowana będzie w okresie w którym Zleceniodawca będzie realizował świadczenia merytoryczne w ramach powyższego projektu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów jeśli wymagało będzie tego dobro uczestnika projektu np. zbyt długi transport. 7. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów i stawki dziennej za gotowość do świadczenia usługi wg stawki wskazanej w Formularzu oferty. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia 1. Do składania ofert upoważnieni są wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem flotą wyposażoną w standardy bezpieczeństwa, ABS, ASR oraz ogrzewanie i klimatyzację 2. Pojazd używany do transportu osób z niepełnosprawnościami musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa. 4. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad osobami w ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy uczestnikom w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście z pojazdu). 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu uczestników. 6. W cenę kilometra i opłatę stałą Wykonawca powinien wliczyć ewentualne: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe. 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego pasażera. 8. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów z chwilą podjęcia pierwszego pasażera. Naliczanie zakończy się z chwilą powrotu do miejsca siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie. Następnie przy rozwożeniu uczestników do miejsca zamieszkania naliczanie rozpocznie się od siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie, a zakończy z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego z pasażerów. 9. Kierowcy poszczególnych wyjazdów zapewnią trafny i samodzielny dojazd do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca przez okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów na potrzeby rozliczenia przewozu osób. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dodatkowych czynności administracyjno-biurowych związanych z zarządzaniem transportem oraz logistyką. 12. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania telefonicznego lub mailowego, lub pisemnego Zamawiającego o nieobecności uczestników w miejscu odbioru, a także innych czynników mających wpływ na realizację zamówienia. 13. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub podstawienia na własny koszt i ryzyko zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 14. W przypadku braku możliwości zorganizowania transportu zastępczego w danym dniu Wykonawca pokryje koszty zorganizowania transportu zastępczego przez udzielającego zamówienie. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej do trasy liczby kierowców. Kierowca musi posiadać uprawnienia do przewozu osób na terenie kraju – zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2019r., poz. 2140 z późn.zm.). 16. Wykonawca ponosi koszty przejazdu autostradami, koszty postoju na płatnych parkingach oraz wszelkie inne opłaty związane z transportem i niezbędne do wykonywania usługi, łącznie z dojazdem do miejsca rozpoczęcia wyjazdu. Wykonawca we własnym zakresie ponosi również koszty delegacji, wyżywienia oraz noclegu kierowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (trzy tysiące zł. 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 1130 1033 0018 7993 4520 0004, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty dokument wadium. Winien być on dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – nazwa zamówienia ……………………………………., nr referencyjny ……. odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na poniższych zasadach: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, e) e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia − zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 r. poz. 2200).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach