Przetargi.pl
TRANSPORT CIĘŻAROWY -PRZEWÓZ ŚRODKÓW INSCENIZACYJNYCH W ROKU 2010

Polski Teatr Tańca - Balet Poznański ogłasza przetarg

  • Adres: 61-835 Poznań, ul. Kozia 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8524241, 8524242 , fax. 061 8532370
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Teatr Tańca - Balet Poznański
    ul. Kozia 4 4
    61-835 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8524241, 8524242, fax. 061 8532370
    REGON: 00027890700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TRANSPORT CIĘŻAROWY -PRZEWÓZ ŚRODKÓW INSCENIZACYJNYCH W ROKU 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport ciężarowy - przewóz środków inscenizacyjnych na spektakle w kraju i za granicą w 2010 roku; przy założeniu następujących warunków technicznych i organizacyjnych: 1. Informacja ze strony zamawiającego o terminie wyjazdu na trzy tygodnie przed wyjazdem. 2. Możliwość zmiany terminu wyjazdu lub rezygnacja z wyjazdu ze strony zamawiającego na tydzień przed planowanym wyjazdem. 3. Minimalne wymagania co do samochodu realizującego zamówienie: a) ładowność minimum 5 t b) ładowność skrzyni ładunkowej minimum 28m? c) długość skrzyni ładunkowej - minimum 6m d) dostęp do ładunku (przy załadunku) z boku i z tyłu e) z tyłu wymagana jest klapa samozaładowcza 4. Sporadycznie konieczność zastosowania samochodu większego tzw. TIR do 13,5m długości, do 24 ton ładowności. 5. Stosowany w Polskim Teatrze Tańca sposób przewozu środków inscenizacyjnych związany z realizacją spektaklu: 5.1 załadunek minimum na dzień przed planowanym wyjazdem, 5.2 przejazd, spektakl, powrót (w tym samym dniu) lub przejazd, nocleg, spektakl, powrót lub przejazd, spektakl, nocleg, powrót 5.3 wyładunek w następnym dniu po przyjeździe. 6. Oferta powinna zawierać: a) cenę za 1km przejazdu w kraju w tym uwzględnione koszty parkingowe; wszelkie opłaty drogowe. b) cenę za 1km przejazdu za granicą w tym uwzględnione koszty parkingowe; wszelkie opłaty drogowe. c) ryczałt za obsługę spektaklu w mieście Poznaniu wyrażony kwotowo za całość obsługi polegającą na: załadunku, przewozie w Poznaniu, wyładunku, postoju, powrotnym załadunku, przewozie i wyładunku w magazynie Teatru (w Poznaniu) d) stawkę za dzień przestoju (dzień pomiędzy załadowaniem a dniem wyjazdu) e) stawka za sporadyczne przewozy pozostałe ( nie związane ze spektaklami ) - stawka godzinowa. 7. Wykonawca zaakceptuje, w przypadku realizowania usługi z zastosowaniem większego samochodu tzw. TIR-a zwiększenie stawek netto o 20 %. 8. Planowana wielkość przejazdów w 2010 roku - do 20 000 km w kraju - do 7 000 km za granicą - do 30 spektakli w Poznaniu - przewozy pozostałe na terenie Poznania - do 40 godzin. - przestoje 30 dni 9. Wykonawca każdorazowo otrzyma dokładny adres miejsca przeznaczenia i na tej podstawie przedstawiciel Wykonawcy odpowiedzialny za dany wyjazd, zaplanuje trasę dojazdu pod wskazany adres, w oparciu o nawigację satelitarną GPS i na dwa dni przed wyjazdem powiadomi Zamawiającego. 10. Wykonawca zaakceptuje min. 14 do max 30 dniowy termin płatności, od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 11. Koszty noclegu kierowców pokrywa Zamawiający lub organizator spektaklu. B. Wymagania formalne i warunki techniczne jakie muszą być spełnione przez pojazd i jego obsługę: 1. Pojazd musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). 2. Wykonawca przestrzegać będzie postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami ) oraz postanowień AETR Umowy europejskiej dotyczącej pracy załóg pojazdów wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe ( Dz. U. 1999 r. nr 94, poz. 1086). 3. Wykonawca zapewni fachową z niezbędnymi kwalifikacjami i uprawnieniami obsługę pojazdu ciężarowego. 4. Wykonawca będzie przestrzegał europejskich norm czasu pracy kierowców i obsługiwanego pojazdu ciężarowego. 5. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu ciężarowego Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innego pojazdu w czasie, który gwarantuje dostarczenie przewożonych elementów na próbę i spektakl, na koszt Wykonawcy. Wszelkie dodatkowe koszty związane z awarią pojazdu ponosi wyłącznie wykonawca. 6. W przypadku awarii pojazdu obsługa jest zobowiązana do natychmiastowego powiadomienia o awarii przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za dany wyjazd. 7. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z awarii pojazdu. 8. Wykonawca każdorazowo otrzyma dokładny adres miejsca przeznaczenia i na tej podstawie przedstawiciel Wykonawcy odpowiedzialny za dany wyjazd, zaplanuje trasę dojazdu pod wskazany adres, w oparciu o nawigację satelitarną GPS i na dwa dni przed wyjazdem powiadomi Zamawiającego. 9. Pojazd powinien być wyposażony w nawigację satelitarną GPS; szczególnie przy wyjazdach zagranicznych. 10. Pojazd nie może być zabrudzony poprzednimi ładunkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, spełniają następujace warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i spełniają wymogi określone w SIWZ tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. O transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami); - wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego transportu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonali należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, - wykażą, że dysponują osobami lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaakceptują termin płatności min. 14 dni - max 30 dni, - zaakceptują zwiększenie stawek netto o 20% , w przypadku realizowania usługi z zastosowaniem większego samochodu tzw. TIR-a d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (przyczyny i okoliczności wykluczenia zostały określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony uznaje się za odrzuconą (art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy ( załącznik nr 1 ); 2. Podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz uzupełniająco w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 2 ); 3. Upoważnienie do podpisania oferty - jeżeli nie wynika ono z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. Oryginał lub poświadczona przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykaz należycie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, ( załącznik nr 3 ) oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia ( załącznik nr 4 ). 6. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, kopie dokumentów potwierdzających, że usługi z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie. 7. Wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy wykaz pojazdów ciężarowych spełniających wymagania określone w SIWZ ( załącznik nr 5 ). 8. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptt-poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach