Przetargi.pl
Transgraniczne Centrum Edukacji Społeczno - Ekonomicznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transgraniczne Centrum Edukacji Społeczno - Ekonomicznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Transgraniczne Centrum Edukacji Społeczno - Ekonomicznej - dokończenie budowy Chełmskiej Biblioteki Publicznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane stanu zero: a) roboty ziemne; b) roboty demontażowe i rozbiórkowe; c) roboty żelbetowe i izolacyjne; 2) Roboty budowlane stanu surowego: a) roboty żelbetowe; b) roboty murowe; c) pokrycie dachowe; d) świetlik dachowy; 3) Wykonanie elewacji na segmentach D i E: a) demontaż bram garażowych; b) dostawa i montaż systemowej elewacji na ruszcie; c) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe pionowe z wełny mineralnej pionowe układane na sucho; d) docieplenie ścian budynków styropianem - metoda lekka; e) dostawa i montaż bram garażowych segmentowych, ocieplonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponują lub będą dysponować: - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. A VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 3.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). 3.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Przedłożony wykaz powinien zawierać: - co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć: - zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo, - dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. 3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.3,2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach