Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7 7
10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
REGON: 00009266300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Testy i surowice do diagnostyki laboratoryjnej (WIW/agz/323-2/07/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Testy i surowice do diagnostyki laboratoryjnej zestawionych w poniższych zadaniach: Zadanie Nr 1 - Testy immunoenzymatyczne do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła; Zadanie Nr 2 - Testy do diagnostyki Salmonelli; Zadanie Nr 3 - Testy API z odczynnikami; Zadanie Nr 4 - Testy mikrobiologiczne; Zadanie Nr 5 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella; Zadanie Nr 6 - Preparaty do diagnostyki chorób drobiu; Zadanie Nr 7 - Preparaty do diagnostyki brucelozy; Zadanie Nr 8 - Pozostałe preparaty i konjugaty; Zadanie Nr 9 - Kolumny powinowactwa immunologicznego; Zadanie Nr 10 - Surowice referencyjne do diagnostyki chorób drobiu i brucelozy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w SIWZ nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestry sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wzór zał. Nr 3 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji
Dodano: 2013-05-06 - Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji
Dodano: 2012-04-30 - Dostawa środka do flokulacji osadu wstępnego
Dodano: 2011-06-01 - Dostawa środka do flokulacji osadu nadmiernego.
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa środka do flokulacji osadów komunalnych
Dodano: 2011-05-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę preparatów i akcesoriów na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2011-04-28 - Dostawa preparatów i akcesoriów do dezynfekcji na potrzeby SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
Dodano: 2010-04-28