Przetargi.pl
Termorenowacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47 wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod-kan i c.o.

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termorenowacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47 wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod-kan i c.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na termorenowacji budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych i biurowych oraz wymianą instalacji elektrycznej, wod - kan i c.o. Na zakres robót składają się : - roboty rozbiórkowe, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana posadzek gresowych, - wymiana posadzek z tworzyw sztucznych na wykładziny PCV - roboty tynkarskie i malarskie, - wykonanie ścianek murowanych i ścianek działowych, - wymiana instalacji c.o. - wymiana nstalacji wod-kan, - wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - ocieplenie elewacji budynku wraz z kolorystyką, - pokrycie dachu warstwą papy termozgrzewalnej (2x) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej. Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo. W I etapie Wykonawca wykona kompletny remont na I piętrze wraz z remontem klatki schodowej (od I piętra do piwnic włącznie). Na czas wykonywania robót w I etapie, I piętro będzie unieczynnione. W II etapie Wykonawca wykona kompletny remont parteru. Do II etapu robót wykonawca przystąpi po odbiorze przez zamawiającego I etapu. Na czas wykonywania robót w II etapie, parter będzie unieczynniony. Roboty termorenowacyjne oraz remont pomieszczeń piwnic będą mogły być prowadzone równolegle do robót I i II etapu. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowa w zakresie: a) Inwentaryzacja budowlana i kominiarska wraz z oceną stanu technicznego budynku, b) Projekt wykonawczy branży budowlanej, c) Rysunek przepustu kablowego na dachu, d) Projekt wykonawczy branży sanitarnej, e) Projekt wykonawczy branży elektrycznej, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3) Przedmiary robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. u. z 2013 r. poz. 21.) i zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów (gruz, odpady drewniane) powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych (rury, grzejniki itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.06.2013r. o godzinie 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach