Przetargi.pl
Termomodernizacje Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ulicy Hallera 1 w Piekarach Śląskich”, objętego Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04D8/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacje Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ulicy Hallera 1 w Piekarach Śląskich”, objętego Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-RPSL.04.03.01-24-04D8/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza: Termomodernizacja a) Branża budowlana - dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi określonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności”, link do strony: https://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018, - zbicie głuchych i wykonanie nowych tynków kominów ponad dachem – 26,82 m², - rozbiórka pokrycia z papy wraz z wywozem i utylizacją – 347,07 m², - rozebranie obróbek blacharskich dachu – 76,62 m², - rozebranie rynien dachowych – 80,88 m, - wykonanie warstwy zbrojącej wraz z wyprawą tynkarską kominów – 26,82 m², - wyrównanie strefy okapowej dachu wraz z przedłużeniem i wykonaniem obróbek blacharskich – 82,16 m², - wykonanie nowego orynnowania dachu – 80,88 m², - pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2-warstwowe – 347,07 m², - wykonanie izolacji cieplnej stropodachu w postaci granulatu z wełny mineralnej – 310,50 m², - demontaż parapetów zewnętrznych, metalowych – 14,46 m², - wykucie z muru okien wraz z podokiennikami betonowymi – 26 szt., - wykucie z muru drzwi zewnętrznych – 6,15 m², - wywóz i utylizacja odpadów, - dostawa i montaż okien PCV wraz z nawiewnikami – 26 szt., - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych – 6,15 m², - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu – 20,80 m, - rozebranie rur spustowych – 26,84 m, - przygotowanie podłoża oraz wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą tynkarska – 550,47 m², - wykonanie obróbek blacharskich cokołu – 20,54 m², - dostawa i montaż parapetów stalowych powlekanych – 57,84 m, - zabezpieczenie elewacji powłoką antygraffiti – 250,00 m², - dostawa i montaż rur spustowych – 26,84 m, - montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych – 2 szt., - czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie balustrad – 9,72 m², - odtworzenie gzymsu podrynnowego z gotowych kształtek – 82,14 m², - odtworzenie detali architektonicznych wokół drzwi zewnętrznych – 12,60 m, - rozebranie chodników z kostki betonowej – kostka do przełożenia – 153,25 m², - rozebranie zsypów węgla – 4,11 m³, - wykonanie wykopów – 375,51 m³, - przygotowanie podłoża ścian piwnicznych w postaci oczyszczenia szczotką, skucia tynków 20%, reprofilacji spoin 50% i wykonanie tynku renowacyjnego – 246,48 m², - wykonanie faset – 82,00 m, - wykonanie izolacji ścian piwnicznych typu średniego – 246,48 m², - wykonanie iniekcji dwurzędowej ścian piwnicy – 164,00 m, - wykonanie termoizolacji ścian piwnicy – 307,50 m², - ułożenie folii kubełkowej – 246,48 m², - zamurowanie i otynkowanie otworów po likwidowanych oknach piwnicznych – 0,65 m³, - wykonanie drenażu obwodowego z rur z tworzyw sztucznych w zasypce żwirowej i osłonie z geowłókniny - 94 m, - dostawa i osadzenie studzienek inspekcyjnych PE – 6 szt., - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z wykonaniem podbudowy –153,25 m², - wykonanie nawierzchni żwirowej – 3,08 m³, - remont schodów zewnętrznych w zakresie skucia okładzin schodów, przygotowanie podłoża, wykonanie nowej okładziny – 6,99 m², - wykonanie nowej balustrady ze stali zewnętrznej – 4,2 m², - wykucie istniejących ościeżnic stalowych i montaż nowych drzwi w pomieszczeniu kotłowni – 2 szt., - wymiana tynków w pom. Kotłowni – 38 m², - licowanie ścian płytkami na klej - 58,00 m², - wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzki z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo oraz płyty żelbetowej dociskowej gr. 12 cm - 25,00 m², - wykonanie posadzek z płytek w pom. piwnicy – 22,00 m², - wymiana drzwi wraz z ościeżnicami w pom. kuchni – 4 szt., - odbicie i wykonanie nowych tynków cem. - wap. oraz okładzin ścian z płytek – 70,00 m², - wykonanie posadzki z kamieni sztucznych 30x30 cm na klej w pom. kuchni – 42,00 m², - prace malarskie w kuchni – 67,00 m², - skucie płytek podłogowych, posadzek w łazienkach oraz wykonanie nowych wylewek i okładzin z płytek – 37,80 m², - wykucie z muru ościeżnic drewnianych – 4 szt., - skucie tynków – 96,00 m², - rozebranie ścianek z cegieł o grubości ½ cegły – 20,40 m², - wykonanie nowych tynków cem. - wap. w łazienkach – 166,80 m², - licowanie ścian płytkami na klej do wysokości 2,00m w łazienkach – 112,00 m², - dostawa i montaż luster klejonych – 8 szt., - wyrównanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz malowanie w łazienkach – 72,00 m², - dostawa i montaż okien doświetlających – 4 m², - dostawa i montaż kabin ustępowych (na 1 kpl. składają się wydzielone dwa miejsca ustępowe) - 4 kpl., - rozebranie istniejących i wykonanie nowych kompletnych posadzek z deszczułek – 330,00 m², - wykucie istniejących i montaż nowych ościeżnic stalowych regulowanych o powierzchni do o pow. do 2 m² - 17 szt., - wykucie istniejących i montaż nowych ościeżnic stalowych regulowanych o powierzchni ponad 2 m² - 21,02 m², - dostawa i montaż nowych skrzydeł drzwi o pow. do 2 m² - 17 szt., - dostawa i montaż nowych skrzydeł drzwi dwuskrzydłowych o pow. ponad 2 m² - 21,02 m², - wyrównanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz malowanie – 1390,00 m², - zerwanie posadzek cementowych i lastrykowych oraz wykonanie nowych wylewek – 80,00 m², - wykonanie posadzek płytkowych gresowych z płytek 60 x 60 cm rektyfikowanych – 90 m², - wykonanie cokolików z płytek z cięciem płytek – 68,00 m, - wykonanie okładzin schodów z płytek – 36,00 m², - cokoliki schodów z płytek – 24,00 m, - renowacja balustrad wewnętrznych z dostosowaniem do przepisów – 2 kpl., - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych – 61,00 m², - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, zgrzewane – 61,00 m², - dostawa i montaż listew przyściennych PCV – 75,00 m, - prace malarskie – 200 m², - załadunek, wywóz i utylizacja gruzu – 17,44 m², b) Branża sanitarna - demontaż rurociągów – 260 m, - demontaż naczynia wzbiorczego otwartego o pojemności do 100 dm³ - 1 szt., - demontaż grzejników żeliwnych członowych – 34 szt., - demontaż grzejników stalowych trzypłytowych – 12 kpl., - wykucie bruzd i przemurowania – 77 m, - wykonanie w instalacjach c.o. rurociągów miedzianych średnic od 15 – 35 mm – 358 m, - wykonanie podejść grzejnikowych z rur miedzianych – 37 kpl., - dostawa i montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami i odpowietrzeniem – 37 szt., - wykonanie izolacji rurociągów – 182,00 m, - płukanie instalacji oraz próby szczelności – 358,00 m, - wykonanie prób instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji – 37 szt., - wykonanie i montaż osłon na grzejniki – 56,70 m², - wykonanie instalacji wodnej z rur średnic od 15 – 50 mm – 281 m, - wykonanie podejść dopływowych do baterii o połączeniu elastycznym – 32 szt., - wykonanie podejść dopływowych do WC o połączeniu elastycznym – 13 szt., - dostawa i montaż baterii umywalkowych – 17 szt., - dostawa i montaż zaworów kulowych – 45 szt., - wykonanie podejść odpływowych z PCW o średnicy 50 mm – 16 szt., - wykonanie podejść odpływowych z PCW o średnicy 110 mm – 13 szt., - dostawa i montaż umywalek – 5 szt., - dostawa i montaż umywalek dla dzieci – 8 szt., - dostawa i montaż brodzika natryskowego dla dzieci małych – 1 kpl., - dostawa i montaż ustępów dla dzieci z sedesem – 8 kpl., - dostawa i montaż ustępów typu kompakt – 5 kpl., - dostawa i montaż zlewozmywaków na szafce – 3 szt., - dostawa i montaż syfonów – 3 szt., - wykonanie izolacji grubości 30 mm rurociągów średnicy od 15 do 50 mm – 129,00 m, - wykonanie płukania i prób szczelności instalacji wodociągowej z rur z tworzywa sztucznego – 281,00 m, - demontaż kotła c.o., płaszcza z izolacji wraz z izolacją, bojlera, zmywaka kuchennego, zlewozmywaka, wpustu żeliwnego podłogowego – 1 kpl., - demontaż pieca węglowego – 1 szt., - demontaż i ponowny montaż stołu kuchennego 60 x 80 cm – 1 szt., - demontaż elektrycznego wymiennika c.w.u. – 1 szt., - dostawa stołu kuchennego nierdzewnego – 3 szt., - dostawa i uruchomienie patelni elektrycznej – 1 szt., - dostawa i uruchomienie taboretów gazowych – 2 szt., - dostawa i uruchomienie trzonu kuchennego 4 – palnikowego – 2 szt., - dostawa i montaż okapu centralnego z filtrem wraz z kanałem – 1 szt., - dostawa i montaż nagrzewnicy ściennej – 1 szt., - dostawa i uruchomienie wentylatora dachowego – 1 szt., - dostawa i montaż zasobnika ciepłej wody o poj. do 1000 dm³ - 1 kpl., - montaż rozdzielaczy, zestawów pompowych, zaworów, manometrów, układów regulacyjnych służących do obsługi instalacji wodnej i c.o. – 1 kpl., - załadunek, wywóz i utylizacja gruzu – 1,2 m³. c) Branża elektryczna - dostawa i zabudowa rozdzielnic wraz z przygotowanie podłoża i pomiarami – 6 szt., - dostawa i montaż systemu ogrzewania rynien – 1 kpl., - dostawa i montaż opraw oświetleniowych wraz z przygotowaniem podłoża – 99 kpl., - przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny oraz montaż puszek podtynkowych – 310 szt., - dostawa i montaż łączników – 49 szt., - dostawa i montaż gniazd wtyczkowych – 73 szt., - zabudowa rozłącznika bezpieczeństwa – 1 szt., - zabudowa rozłącznika izolacyjnego – 1 szt., - rozprowadzenie rur winidurowych – 60,00 m, - sprawdzanie obwodów instalacji jedno i trójfazowej – 52 kpl., - badanie instalacji ochronnej - 35 szt., - zabudowa szafki zasilająco sterującej przepompowni wraz z pomiarami – 1 szt., - montaż zwodów poziomych – 160,00 m, - montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku – 32,00 m, - układanie bednarki uziemiającej w budynku - 20,00 m, - montaż uziomu powierzchniowego – 120,00 m, - montaż złącz kontrolnych w instalacji uziemiającej i odgromowej – 6 szt., - wykonanie połączeń wyrównawczych – 6 szt., - montaż iglicy odgromowej 1,5 m – 1 szt., - montaż szyny uziemiającej GSU – 2 szt., - pomiar rezystancji uziemienia – 6 szt., - badanie instalacji odgromowej – 120 m, - dostawa i układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m – 2290,00 m, - dostawa i układanie kabli wielożyłowych o masie do 2,0 kg/m – 110,00 m, - pomiary linii kablowych do 1kV 5-żyłowych – 10 odcinków, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej – 1 kpl., - wykonanie bruzd dla przewodów wtynkowych oraz ich zaprawianie – 1500,00 m, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianie - 40 szt., Część druga: Instalacja gazowa a) Branża sanitarna - wykonanie rurociągów instalacji gazowej stalowe średnic od 20 do 40 mm – 27,00 m, - wykonanie podejść dopływowych elastycznych wraz z zaworami odcinającymi – 4 szt., - wykonanie podejścia do gazomierza wraz z zaworem odcinającym i szafką gazomierza – 1szt., - dwukrotne malowanie rur instalacji gazowej – 27,00 m, - przeprowadzenie próby szczelności instalacji gazowej – 27,00 m, - wykonanie przebić otworów w ścianach – 6 szt., - osadzenie rur ochronnych dn 50 mm oraz omurowania przebić – 4 szt., - wykonanie złącza samoodcinającego ¾ x ¾ i zabudowa zaworu zwrotnego - 1 szt., - montaż i uruchomienie systemu wykrywania nieszczelności gazu w pomieszczeniu kuchni 45 – 1 ukł. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)dla części 1 przedmiotu zamówienia – Termomodernizacja: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, roboty ziemne, montażowe, konstrukcyjne, odtworzeniowe, instalacyjne: c.o., c.w.u., wentylacyjne, elektryczne, oświetleniowe, wodno-kanalizacyjne, gazowe wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, blacharskie, dekarskie, nawierzchniowe, fundamentowe, drenażowe, kominiarskie i wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, b)dla części 2 przedmiotu zamówienia – Instalacja gazowa: roboty przygotowawcze, montażowe, instalacyjne gazowe wraz z armaturą, podłączenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla części 1: Termomodernizacja w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Dla części 2: Fotowoltaika w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) W przypadku składania oferty na obydwie części wartością wadium jest suma wadiów dla poszczególnych części. 2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach