Przetargi.pl
Termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Nowodwór”

Gmina Nowodwór ogłasza przetarg

  • Adres: 08-503 Nowodwór, Nowodwór
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 866 10 18 , fax. 81 866 10 19
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowodwór
    Nowodwór
    08-503 Nowodwór, woj. lubelskie
    tel. 81 866 10 18, fax. 81 866 10 19
    REGON: 43102010900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Nowodwór”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia części I – Zamierzeniem inwestycyjnym jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Nowodworze . W zakres inwestycji wchodzić będzię :  docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia  docieplenie stropodachu  wymiana obróbek blacharskich, podokienników i orynnowania  wymiana instalacji odgromowej  wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej zewnętrznej  wymiana stolarki okiennej  wymiana opaski wokół budynku  wykonanie ściany oddzielenia pożarowego  zniwelowanie terenu i obsianie trawą  remont kominów  remont schodów zewnętrznych i studzienek okiennych  remont pokrycia dachowego  wymiana punktów oświetleniowych na ledowe  wymiana zaworów termostatycznych na zawory elektroniczne  montaż nawiewników okiennych w istniejących oknach  montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku. Załączone przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym do wykonania wyceny poszczególnych prac . Wykonawca przed złożeniem oferty powinien wykonać wizję lokalną w terenie w zakresie termomodernizacji budynku i dokonać swojego obmiaru (zakresu prac) . Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych materiałów nie gorszych niż wymagane (zaprojektowane). Udokumentowanie równoważności proponowanego rozwiązania technicznego lub zastosowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych musi być wykonywana w okresie przerw szkolnych (ferie, wakacje i inne przerwy). Przedmiotem zamówienia części II - Zamierzeniem inwestycyjnym jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Grabowie Szlacheckim . W zakres inwestycji wchodzić będzię :  demontaż parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich i orynnowania  demontaż elementów mocowanych do elewacji budynku np. tabliczki, instalacja odgromowa, kraty okienne, stalowe elementy szpecące elewację, punkty oświetleniowe, kamery monitoringu zewnętrznego, uchwyty na flagi, drzwiczki rewizyjne do szafek instalacyjnych  rozbiórka istniejącej opaski budynku z płyt betonowych  przygotowanie powierzchni ściany pod ocieplenie  naprawa uszkodzonych części elewacji  wymiana okien  wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia  wykonanie tynków cienkowarstwowych  wykonanie tynku mozaikowego do cokołów  montaż nowych parapetów zewnętrznych  montaż nowego orynnowania  montaż nowych obróbek blacharskich  wykonanie nowej opaski chodnikowej  remont schodów zewnętrznych  remont daszku nad wejściem  wymiana punktów oświetleniowych na ledowe  montaż nowych uchwytów na flagi i drzwiczek rewizyjnych  montaż istniejących kamer monitoringu zewnętrznego  montaż nowej instalacji odgromowej  montaż wyremontowanych krat okiennych  montaż tabliczek  zniwelowanie zielonego terenu przyległego i obsianie go trawą  montaż zaworów termostatycznych  montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku. Załączone przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym do wykonania wyceny poszczególnych prac . Wykonawca przed złożeniem oferty powinien wykonać wizję lokalną w terenie w zakresie termomodernizacji budynku i dokonać swojego obmiaru (zakresu prac) . Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych materiałów nie gorszych niż wymagane. Udokumentowanie równoważności proponowanego rozwiązania technicznego lub zastosowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych musi być wykonywana w okresie przerw szkolnych (ferie, wakacje i inne przerwy). Płatność za realizację części II będzie możliwa w 2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium w wysokości po 10 tyś złotych do każdej z części
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie RODO Oświadczenie o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach